ایران گردی

بهترین پارک انزلی کجاست؟

تودی تریپ: پارک جنگلی انزلی با 13 هکتار درختان انبوه یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری است که در ورودی شرقی جاده رشت – انزلی قرار دارد.

این پارک جنگلی تازه تاسیس با نظارت شهرداری در ورودی شهر ساخته شده است که مسافران می توانند ساعت ها در جنگل گشت و گذار کنند و از امکاناتی مانند زمین بازی، آلاچیق، سرویس بهداشتی و امکاناتی مانند هوای مطبوع، چشم انداز دلپذیر و کافی استفاده کنند. امنیت

رستورانی در پارک وجود ندارد، اما نگران نباشید، رستوران های زیادی در اطراف پارک وجود دارد. همچنین می توانید از مغازه صنایع دستی این پارک سوغاتی های مختلفی برای اقوام و دوستان خود خریداری کنید.

بهترین پارک انزلی; پارک جنگلی بندرانزلی

پارک جنگلی بندرانزلی یکی از جاذبه های شگفت انگیز بندرانزلی و استان گیلان است که در مسیر جاده رشت به انزلی قرار دارد و همه ساله مسافران و مردم محلی گیلانی زیادی به این طبیعت زیبا و بکر می آیند و آخر هفته را در کنار دوستان و خانواده سپری می کنند.

بهترین پارک انزلی کجاست؟

در این پارک جنگلی امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که باعث می شود اکثر مسافران حداقل یک بار از این پارک دیدن کنند.

در ورودی این پارک نمایشگاهی از صنایع دستی استان گیلان برپاست که در آن می توانید غذاها، شیرینی ها و دیگر صنایع دستی این شهر و استان را ببینید و با آن آشنا شوید.

اکثر درختان این پارک جنگلی بسیار قدیمی و بسیار بلند و قوی هستند، به طوری که کارشناسان می گویند برخی از این درختان حدود 400 سال سن دارند.

گونه های جانوری جنگل آشبله نیز در نوع خود بی نظیر هستند و از آن جمله می توان به آهو، گراز وحشی، خرس قهوه ای و قوچ اشاره کرد.

وجود چنین جاذبه ها و ویژگی های منحصر به فردی باعث شده تا این پارک جنگلی توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

طبیعت زیبا و درختان بلند و سر به فلک کشیده آن در کنار آب و هوای مطبوع و شگفت انگیز، محیطی منحصر به فرد برای تفریح ​​و آرامش ایجاد کرده است.

به همین دلیل مردم محلی گیلان و بسیاری از گردشگران این پارک را برای تعطیلات آخر هفته انتخاب می کنند.

بسیاری از گونه های گیاهی و جانوری در جنگل اشبیلا زندگی می کنند که مساحتی در حدود 5 هکتار دارد.

از 76 گونه گیاهی این پارک جنگلی، 21 گونه چوبی و بقیه علفی هستند.

بهترین پارک انزلی کجاست؟

موقعیت پارک جنگلی بندرانزلی

پارک جنگلی بندرانزلی یکی از جاذبه های شگفت انگیز استان گیلان است که شهرداری بندرانزلی برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگران خود در نظر گرفته است.

این پارک یکی از جاذبه های بندر انزلی محسوب می شود که در مسیر جاده رشت به انزلی و ورودی شرقی شهر قرار دارد و پذیرای شما علاقمندان به طبیعت و فضای سبز است.

جاده رشت به بندر انزلی در استان گیلان قرار دارد و گردشگران می توانند به راحتی با اتوبوس و تاکسی خارج از شهر از آن دیدن کنند.

بازدید از پارک جنگلی اشبلا در تمام روزهای سال امکان پذیر است و برای ورود به آن هزینه ای از بازدیدکنندگان دریافت نمی شود.

از این رو گردشگران می توانند در هر زمانی از شبانه روز به راحتی از آن دیدن کنند و از طبیعت بکر و زیبای آن لذت ببرند.

بازدید از این پارک جنگلی زیبا در هر فصلی از سال بسیار لذت بخش است، اما در فصل بهار و پاییز جنگل آشبله منظره ای فوق العاده زیبا و خیره کننده دارد به طوری که اکثر گردشگران در این فصول به بازدید از آن می روند.

در مقابل این پارک مسجدی ساخته شده که گردشگران می توانند به راحتی از امکانات آن استفاده کنند و سفری فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند.

امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در پارک جنگلی بندرانزلی برای رفاه حال مردم فراهم شده است که شما را تشویق می کند در سفر به انزلی از این پارک دیدن کنید.

بهترین پارک انزلی کجاست؟

این پارک با فضایی آرام و آب و هوای دلپذیر، مکان خوبی برای پیک نیک آخر هفته است.

در این پارک آلاچیق هایی وجود دارد که می توانید در آنها استراحت کنید و ساعت ها با دوستان یا خانواده خود چت کنید. همچنین بچه های شما می توانند ساعت ها در زمین بازی این پارک بازی کنند و لذت ببرند.

اگر قصد خرید صنایع دستی از استان گیلان را دارید، در ورودی پارک جنگلی بندرانزلی نمایشگاه صنایع دستی برپا شده است که می توانید انواع هنرهای بومی و صنایع دستی گیلانیان را خریداری کنید و سوغاتی های خاطره انگیزی را برای دوستان و خانواده خود ببرید.

همچنین در بخشی از نمایشگاه غرفه های عرضه انواع آجیل و خشکبار، شیرینی، عسل و سایر کالاها و اجناس مورد نیاز مردم را مشاهده خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا