ایران گردی

بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران

اگر به زودی قصد سفر به این جزیره دنج و زیبا را دارید، اما همچنان در انتخاب هتل قشم شک دارید، این مقاله برای شما مناسب است.

هتل آوینا قشم

بدون شک هتل آوینا قشم در صدر لیست بهترین هتل های قشم از نظر گردشگران این جزیره قرار دارد. این مجموعه یک هتل 4 ستاره فوق لوکس است که در سال 2019 تاسیس شده است و تقریباً تمام انتظاراتی را که هر مسافری از یک گزینه اقامتی ایده آل دارد برآورده می کند.

موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به خلیج فارس، امکانات رفاهی متنوع، اتاق های جادار و کاملا مجهز و پرسنل مجرب از جمله مواردی است که کاربران از مزیت های اصلی این هتل یاد کرده اند. به طور خلاصه، اگر بلیط هواپیما قشم رزرو کرده اید و جزو مسافرانی هستید که مشکل دارند و آماده اند هزینه کافی برای لذت بردن از بهترین کیفیت را بپردازند، مستقیماً به رزرو هتل آوینا قشم بروید تا احساس آرامش کنید.

آدرس: قشم، بلوار بهنر

هتل بوتیک ایرمان قشم

بوتیک هتل ایرمان قشم نه تنها از سوی تعداد زیادی از مصرف کنندگان ایرانی بلکه از سوی بسیاری از گردشگران خارجی به جزیره قشم یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در قشم می باشد. این مجموعه یک هتل بوتیک 5 طبقه است که دارای 38 اتاق و سوئیت می باشد.

نکته قابل توجه بیشتر در مورد این مجموعه نمای بیرونی چشم نواز و نمای داخلی زیبای آن است. ترکیب طراحی سنتی و معماری مدرن، ظاهری متمایز و شیک را برای این هتل ایجاد کرده است. اما جدای از طراحی دلپذیر فضاهای هتل، دلیل انتخاب این هتل توسط تعداد زیادی از گردشگران به عنوان بهترین هتل جزیره را می توان واحدهای اقامتی نوساز، امکانات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی خوب آن دانست.

آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

هتل جزرو قشم

هتل جیزرو قشم اخیرا در سال 1401 افتتاح شد. اما با وجود سابقه کمتری که نسبت به سایر هتل های قشم دارد، توانسته است در رده محبوب ترین و محبوب ترین هتل های قشم در بین مسافران قرار گیرد. این هتل در انتهای مرکز جزیره قشم و در یکی از روستاهای این جزیره قرار دارد و به قدری خاص و متفاوت است که نمونه آن را در کمتر جایی می توان یافت. به همین دلیل به مسافرانی که قصد سفر با هواپیما از تهران به قشم را دارند توصیه می کنیم این هتل را انتخاب کنند تا تجربه متفاوتی از اقامت خود در قشم داشته باشند. لازم به ذکر است فاصله هتل جیزرو تا فرودگاه قشم تنها 12 دقیقه است و ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز از خدمات این مجموعه محسوب می شود.

جیزرو در واقع به معنای سوراخ هایی است که در سیاره مریخ وجود دارد و این هتل که به هتل مریخی قشم معروف است نیز با الهام از این فضا طراحی شده است. امکانات اقامتی هتل جیزرو بسیار مجلل و مجهز بوده و ظرفیت آنها دو برابر بیشتر است. این واحدها شامل کمپ های مدور است که ظاهری فضایی دارند و در منطقه ای ساحلی رو به دریا قرار دارند.

آدرس: قشم، روستای نکشا

بهترین هتل های قشم از نظر گردشگران

هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم یکی دیگر از هتل هایی است که از نظر بسیاری از کاربران بهترین هتل قشم محسوب می شود. بسیاری از کاربران به اشتباه این هتل را با نام هتل دریا می شناسند. دلیل قرار گرفتن این هتل در مجتمع دریا یکی از بزرگترین مراکز خرید درغان است.

هتل سینگو در دسته هتل های سه ستاره قرار می گیرد و مطمئنا از نظر تنوع امکانات و چیدمان اتاق ها در حد هتل های چهار ستاره و پنج ستاره نیست. اما قرار گرفتن آن در شهر درگان که اغلب به عنوان مرکز تجاری قشم شناخته می شود و وجود امکانات رفاهی مناسب، اتاق های نوساز با فضای باز باعث شده است بسیاری از مسافران از اقامت خود در این هتل رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر همه اینها، این هتل در رده هتل های مقرون به صرفه و مقرون به صرفه قرار می گیرد و این ویژگی همان چیزی است که بسیاری از گردشگران جزیره به دنبال آن هستند.

آدرس: قشم، درغان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

هتل سنتی صفا آباد قشم

یکی دیگر از هتل هایی که تعداد زیادی از گردشگران قشم از اقامت خود راضی هستند، هتل سنتی صفا آباد قشم است. این هتل یکی از هتل های نوساز است که در روستایی با چشم اندازهای زیبای طبیعی و در 60 کیلومتری جزیره قشم واقع شده است. چیزی که این هتل را در بین مسافران بسیار محبوب کرده است، فضای مدرن و در عین حال سنتی این هتل است. معماری این اقامتگاه به صورت مجلل و در عین حال سنتی طراحی شده است. به همین دلیل است که کسانی که به دنبال اقامتگاه های بوم گردی برای اقامت در مکانی مشابه بوم گردی های جزیره ای اما با فضای بزرگ و مجهز هستند، به این هتل مراجعه کنند.

این هتل سنتی تنها 16 اتاق دارد و برای رزرو آن در تعطیلات باید عجله کرد و قبل از تکمیل ظرفیت اقدام کرد. موقعیت مکانی هتل سنتی صفا آباد قشم نیز بسیار خوب است که با کمی پیاده روی می توانید به اسکله گردشگری حره و جنگل های سرسبز و با طراوت منطقه برسید.

آدرس: دهستان صفا آباد روستای گورزین 60 کیلومتری قشم

بهترین هتل های قشم از نظر گردشگران

هتل آرتا کشم

هتل آرتا قشم نیز از نظر مسافران در زمره بهترین هتل های قشم قرار می گیرد. این هتل چهار ستاره بیش از یک دهه است که فعالیت می کند و با 48 واحد اقامتی متنوع که شامل اتاق ها و سوئیت های مختلف 2 تا 4 نفره است، توانسته پذیرای گردشگران جزیره باشد.

جدا از امکانات رفاهی و خدمات مطلوب این مجموعه، موقعیت مکانی آن را نیز می توان از ویژگی های خوب این هتل برشمرد. بنابراین مهمانان این مجموعه می توانند به ساحل خلیج فارس یا پارک زیتون ده دقیقه پیاده روی از هتل بروند. علاوه بر این، دو مرکز مهم شهر قشم در چند قدمی این هتل قرار دارند و برای بازدید از اماکن معروفی مانند دره ستاره قشم و قلعه پرتغالی ها می توانید با تاکسی در کمتر از 20 دقیقه به مقصد برسید. لازم به ذکر است که برخی از اتاق های این هتل دارای چشم اندازهای دیدنی از خلیج فارس هستند.

آدرس: قشم، بلوار بهشتی، میدان امام قلی خان، روبروی خانه های نیرو ماریا

آخرین کلمه

یکی از بهترین ترفندها برای یافتن مکان مناسب برای اقامت در هر مقصدی، بررسی نظراتی است که مسافران درباره هتل های آن شهر به اشتراک گذاشته اند. زیرا تجربه قبلی اقامت در هتل ها اغلب ویژگی های واقعی هتل ها را نشان می دهد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های قشم را از نگاه مسافران معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به این جزیره را دارید بدون اتلاف وقت با این هتل ها آشنا شوید و از بین آن ها انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا