دانستنی های سفر

بهترین مرکز خرید لباس مجلسی در تبریز کجاست؟

بهترین مرکز خرید لباس مجلسی در تبریز کجاست؟ تبریز یکی از شهرهای زیبای شمال غرب کشور است که به شهر بدون گدا معروف شده است. این شهر پرجمعیت مراکز خرید لوکسی دارد که می توانید انواع و اقسام برندهای جهانی و ایرانی را در آنها خریداری کنید. اگر قصد خرید لباس مجلسی در مراکز خرید تبریز را دارید بد نیست که با بازار اصلی این نوع لباس ها آشنا شوید. در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم این مراکز را به شما معرفی کنیم.

بهترین مراکز خرید لوکس تبریز برای خرید لباس مجلسی

همانطور که گفتیم در تبریز مراکز خرید متعددی وجود دارد که در این بخش قصد داریم مراکز خرید لوکس تبریز که قیمت لباس در آنها نسبتا بالاست را معرفی کنیم.

مرکز خرید لوکس لاله پارک تبریز

مرکز خرید لاله پارک از معروف ترین مراکز خرید تبریز محسوب می شود که یک مجموعه کامل از امکانات اقامتی شامل هتل و مراکز تفریحی را در بر می گیرد. این مجموعه دارای مرکز خرید، سینما، شهربازی و فودکورت هم هست که می توانید در 6 طبقه به 120 فروشگاه دسترسی داشته باشید. اگر دوست دارید لباس مجلسی شیک و گران قیمت بخرید مرکز خرید لاله پارک با وجود برندهای معتبر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آدرس: میدان شهید فهمیده، بزرگراه پاسداران، مجتمع تجاری لاله پارک

مرکز خرید اطلس

یکی دیگر از مراکز خرید لاکچری تبریز، مرکز خرید اطلس نام دارد که شامل 18 طبقه می شود. از این 18 طبقه فقط 9 طبقه تجاری است که در همین 9 طبقه می توانید به 160 مغازه مختلف دسترسی پیدا کنید. در این مغازه ها علاوه بر لباس مجلسی های شیک زنانه و مردانه می توانید برای خرید کیف و کفش، ادکلن، لباس بچه گانه، لباس مردانه و زنانه، زیورآلات و… اقدام کنید. همچنین در این مجموعه علاوه بر فروشگاه های پوشاک، به هایپرمارک، فودکورت، کافی شاپ، شهربازی و … دسترسی خواهید داشت.

آدرس: تبریز، خیابان نگین پارک، همافر

مرکز خرید رویال

رویال نام یکی دیگر از مراکز خرید تبریز است که یک مجموعه کامل تفریحی  و تجاری را در اختیار مردم قرار می دهد. اگر دوست دارید در کنار خرید، بازی بولینگ، نوشیدن قهوه و یا میل کردن فست فود و غذای ایرانی را تجربه کنید، مرکز خرید رویال محیط مناسبی برای شماست. در این مرکز خرید بزرگ می توانید انواع و اقسام لباس مجلسی زنانه و مردانه را خریداری کنید.

آدرس: تبریز، بزرگراه آذربایجان(روگذر نصف راه)، بزرگراه آذربایجان

مرکز خرید تبریز برج بلور

برج بلور یکی از بزرگترین و مرتفع ترین برج های تبریز محسوب می شود که شامل 25 طبقه است. این برج مرتفع شامل واحدهای تجاری و اداری و خدماتی می شود که 3 طبقه از آن کاربری تجاری دارند. می توانید در این برج لوکس و زیبا علاوه بر واحدهای تجاری به انواع رستوران و کافه نیز دسترسی داشته باشید. رستوران گردان برج بلور که در طبقه 25 قرار گرفته، این برج را خاص تر از دیگر مراکز خرید تبریز کرده است. در این برج هم می توانید برای خرید لباس مجلسی زنانه و مردانه اقدام کنید.

آدرس: خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسان، ابتدای بلوار شهریار، برج بلور

مرکز خرید ستاره باران

مرکز خرید ستاره باران برجی 14 طبقه است که 4 طبقه از آن کاربری تجاری دارند و می توانید در آنها انواع و اقسام برندهای مطرح دنیا را بخرید. فودکورت، پردیس سینمایی، کافی شاپ، هایپرمارک و اتاق فرار از دیگر مواردیست که در این برج وجود دارد. بنابراین می توانید در مرکز خرید ستاره باران علاوه بر خرید لباس مجلسی، تفریح و هیجان را نیز تجربه کنید. این مرکز خرید علاوه بر لباس مجلسی، لوازم سیسمونی، اسباب بازی، آتلیه کودک، پوشاک نوزاد، لباس مجلسی بچه گانه و… را نیز شامل می شود.

آدرس: تبریز، بزرگراه آذربایجان(روگذر نصف راه)، بزرگراه آذربایجان، ستاره باران

برج شهر تبریز

برج شهر تبریز یک برج 14 طبقه است که در این 14 طبقه به رستوران های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، شهربازی، فودکورت، انواع فروشگاه ها و انواع مغازه های فروش لباس مجلسی زنانه، مردانه و بچه گانه دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال یکی از لوکس ترین مراکز خرید لباس مجلسی در تبریز هستید برج شهر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آدرس:  تبریز، جام جم، بلوار 2٩ بهمن(راهنمایی)، بعد از کوی جام جم

بهترین مراکز خرید ارزان و با قیمت مناسب در تبریز

تا به اینجای مطلب با لوکس ترین مراکز خرید برای لباس مجلسی آشنا شدید، اما اگر قیمت لباس مجلسی برای شما نقش پررنگ تری دارد بهتر است این بخش را مطالعه کنید و با ارزانترین مراکز خرید لباس مجلسی در تبریز هم آشنا شوید.

مجتمع تجاری پردیس

پاساژ پردیس تبریز یک پاساز 3 طبقه با 155 واحد تحاری است که می توانید انواع و اقسام پوشاک زنانه و مردانه از جمله لباس مجلسی را در آن بیابید. این مجتمع تجاری در خیابان تربیت تبریز قرار گرفته است.

آدرس: تبریز، امام خمینی، بؤیوک تربیت – تربیت شرقی، بین بن بست پناهی و کرباسی

مرکز خرید رشدیه تبریز

مرکز خرید رشدیه تبریز نام یکی دیگر از مراکز خرید اقتصادی تبریز است که 3 طبقه داشته و معماری هرمی شکل آن باعث شهرت این مرکز خرید شده است. انواع پوشاک و لباس مجلسی ژورنالی در این مرکز خرید به فروش می رسد، بنابراین اگر می خواهید لباس مجلسی باکیفیت و زیبا با قیمت مناسب در تبریز بخرید، مرکز خرید رشدیه با 250 واحد تجاری در خدمت شماست.

البته در این مرکز خرید می توانید به مغازه های زیورآلات، بدلیجات، محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع شال و روسری، لباس بچه گانه، کیف و کفش و… دسترسی داشته باشید. همچنین رستوران، فست فود، شهربازی و کافی شاپ از امکانات و خدمات رفاهی این مجموعه محسوب می شوند.

آدرس: تبریز، بلوار گلدیس، بین میدان فهمیده و بلوار کوهسار

والمان

مرکز خرید والمان تبریز یکی از عجیب ترین مراکز خرید این شهر محسوب می شود و 400 واحد تجاری را در خود جای داده است. این مرکز خرید به عنوان بزرگترین مرکز خرید تبریز شناخته می شود که انواع کافی شاپ و رستوران، کتابخانه، کافی نت، کتابفروشی و… را در خود جای داده است. در بین این 400 واحد تعدادی مغازه فروش لباس مجلسی هم دیده می شود که می توانید با گشت و گذار و بازارگردی در والمان، به لباس مجلسی مورد نظر خود برسید.

آدرس: تبریز، والمان، بین شریعتی و مستشار

بازار بزرگ تبریز

عده زیادی به دنبال لباس مجلسی سنتی تبریز هستند که این نوع لباس ها را قطعا باید از بازار بزرگ تبریز خریداری کنید. بازار بزرگ تبریز به عنوان طولانی ترین سازه سرپوشیده دنیا شناخته می شود که بیشتر از یک کیلومتر طول دارد. در این بازار بزرگ می توانید سوغات شهر تبریز از جمله صنایع دستی و خوراکی های محلی این شهر را بخرید. اما لباس مجلسی هم در برخی از مغازه های این بازار بزرگ به فروش می رسد و بد نیست برای خرید این نوع پوشاک به بازار بزرگ سری بزنید.

کلام آخر

بهترین مرکز خرید لباس مجلسی در تبریز کجاست؟ در این مطلب لوکس ترین و اقتصادی ترین مراکز خرید تبریز برای خرید لباس مجلسی را معرفی کردیم. اگر قصد خرید لباس مجلسی محلی، ارزان قیمت، بچه گانه، زنانه و یا مردانه را دارید این مطلب می تواند به شما کمک کند تا زودتر به مغازه هدفتان برسید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا