ایران گردی

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

تودی تریپ: کانادا کشوری است که از مهاجران استقبال می کند و مورد پسند ایرانیان است. به دلیل مشکلات سیاسی بین ایران و کانادا در حال حاضر سفارت این کشور در ایران وجود ندارد و افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و یا مهاجرت به کانادا را دارند. به عنوان یک گردشگر برای انجام مراحل انگشت نگاری باید به سفارت کانادا در کشورهای دیگر مراجعه کنند، بنابراین پس از توضیح این روند جالب، به بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری می پردازیم.

فرآیند انگشت نگاری در سفارتخانه های کانادا

قبل از اینکه به بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری مراجعه کنید، باید بدانید که از دسامبر 2013، دولت کانادا انگشت نگاری را برای همه متقاضیان ویزای توریستی، کاری، سرمایه گذاری و تحصیلی و افرادی که مایل به سفر و مهاجرت در این کشور هستند الزامی کرده است. آنها بین 14 تا 80 سال سن دارند. برای گرفتن هر نوع ویزا به هر شکلی باید در اولین قدم اطلاعات بیومتریک خود را ثبت کنند تا پرونده مهاجرتی خود را ارسال کنند. لازم است بدانید که تنها 30 روز پس از درخواست ویزا فرصت دارید تا برای انگشت نگاری به یکی از سفارت های کانادا مراجعه کنید.

بهترین اثر انگشت سفارت کانادا

باید بدانید که گرفتن اثر انگشت زمانبر نیست و حدود 5 دقیقه طول می کشد، بنابراین در صورت داشتن وقت قبلی پس از مراجعه به سفارت، افسر ویزا از شما می خواهد که انگشت خود را برای گرفتن اثر انگشت و در حین انجام کار روی صفحه شیشه ای قرار دهید. این، برای عکاسی به دوربین مقابل خود نگاه کنید. مدت زمان دریافت نتایج اثر انگشت بستگی به هدف انگشت نگاری و سفارت یا کنسولگری مشخص شده دارد و امکان دریافت آن به صورت حضوری یا پستی وجود دارد.

هنگام یافتن بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری، حتما به محل سفارت یا کنسولگری، سطح شهرت، زمان پردازش و اعلام نتیجه، خدمات مشتری و هزینه انگشت نگاری توجه کنید. لازم به ذکر است که هزینه انگشت نگاری معمولا برای هر متقاضی ۸۵ دلار و هزینه انگشت نگاری برای ویزای توریستی خانوادگی ۱۷۰ دلار برای کل خانواده می باشد. پیشنهاد می کنیم 15 دقیقه قبل از ساعت مقرر با لباس رسمی و رفتار محترمانه به سفارت کانادا مراجعه کنید.

بهترین اثر انگشت سفارت کانادا

انگشت نگاری در بهترین سفارت کانادا

آنچه در ادامه خواهید خواند تعدادی از سفارتخانه های کانادا در کشورهای نزدیک ایران است که معرفی شده اند، بنابراین شما می توانید با توجه به شرایط و نیاز خود یکی از این کشورها را انتخاب کنید تا به سفارت کانادا مراجعه کرده و مراحل انگشت نگاری را انجام دهید. اثر انگشت برای تشکیل پرونده و ویزای ترانزیت کانادا را دریافت کنید.

سفارت کانادا در دبی و کنسولگری کانادا در ابوظبی، امارات متحده عربی:

یکی از راحت ترین گزینه های ممکن برای متقاضیان از جنوب ایران خدمات انگشت نگاری است که هزینه این کار بالاتر از دفتر کانادا در آنکارا توصیف شده است. ساعات کاری سفارت و کنسولگری کانادا در دبی و ابوظبی از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر یکشنبه تا پنجشنبه است و در مقایسه با سایر دفاتر، فرآیند انگشت نگاری سریعتر و در محیطی ساکت تری انجام می شود و نتایج معمولاً به دست می آید. 10 روز زودتر ارسال شده

سفارت کانادا در بیروت، لبنان:

بازدید از این سفارت از نظر مسافت کمی دشوارتر از سفر به امارات متحده عربی است اما به عنوان گزینه ای مناسب برای انگشت نگاری توصیف می شود و مانند سایر سفارتخانه ها و کنسولگری های کانادا برای انگشت نگاری باید زمان ارائه و مدارک لازم را به همراه داشته باشید. و هزینه خدمات را بپردازید.

بهترین اثر انگشت سفارت کانادا

سفارت کانادا در باکو:

برای گرفتن اثر انگشت در سفارت کانادا در باکو باید بدانید که این فرآیند مانند سایر سفارتخانه ها انجام می شود. روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 تا 17:15 می توانید به این سفارت مراجعه کنید. اگر به دنبال کشوری با هزینه کم سفر و اقامت برای انجام این فرآیند هستید، بهتر است بدانید که باکو گزینه مناسبی برای شما نیست زیرا هزینه سفر و اقامت در آنجا نسبت به سایر کشورها بیشتر است.

سفارت کانادا در آنکارا و کنسولگری کانادا در استانبول ترکیه:

بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری برای بسیاری از ایرانیان در آنکارا است زیرا نه تنها از نظر مسافت به ایران نزدیک است بلکه به عنوان دفتری خلوت برای آن معرفی می شود. این دفاتر از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:00 صبح تا 16:45 و در روزهای جمعه از ساعت 8:00 صبح تا 12:30 باز هستند.

سفارت کانادا در تفلیس، گرجستان:

به گفته بسیاری از متقاضیان بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری در تفلیس واقع شده است زیرا نیازی به تعیین زمان برای انجام مراحل انگشت نگاری نیست و از این نظر این سفارت محبوب و پرطرفدار است.

بهترین اثر انگشت سفارت کانادا

از ساعت 8 صبح تا 4:45 بعد از ظهر می توانید به این دفتر مراجعه کنید.

نکته مهم هنگام مراجعه به سفارت یا کنسولگری کانادا برای انگشت نگاری این است که قبل از مراجعه از لوسیون یا مواد روغنی روی انگشتان خود استفاده نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا