رستوران گردی

بهترین رستوران قم نزدیک حرم

بهترین رستوران قم نزدیک حرم کدام است؟ حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم قرار گرفته و همین موضوع باعث جذب گردشگران مذهبی از تمام شهرهای ایران و حتی کشورهای خارجی به خصوص کشورهای عربی شده است. مطمئنا همه مسافران دوست دارند محل اقامت و رستوران هایی که انتخاب می کنند نزدیک حرم باشد تا بتوانند به راحتی به حرم دسترسی داشته و در هر زمان که اراده کردند به زیارت بروند. به همین دلیل در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم بهترین رستوران های نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه (س) را به شما معرفی کنیم.

1. رستوران ارگ سالاریه

رستوران ارگ سالاریه با طراحی سنتی و زیبایی که دارد یک محیط خانوادگی با معیارها و نمادهای ایرانی ایجاد کرده است. اگر دوست دارید در محیطی خانوادگی و نزدیک به حرم مطهر در قم غذای خود را میل کنید رستوران سالاریه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این رستوران از اتاقک های خصوصی و تخت های بزرگی تشکیل شده است که در کنار آنها فواره ای وجود دارد تا فضای خانوادگی را دلنشین تر کند.

اگر قصد صرف ناهار و یا شام را در قم دارید رستوران ارگ سالاریه انواع و اقسام غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند. از انواع کباب ها گرفته تا غذاهای خورشتی مانند قیمه، قرمه سبزی، فسنجون و در کنار آنها زرشک پلو با مرغ در این رستوران سرو می شوند. از نکات ویژه در مورد این رستوران پخت نان تازه در کنار غذاهای ایرانی است که می توانید در کنار غذایتان نان داغ و تازه میل کنید.

آدرس رستوران ارگ سالاریه: قم، بلوار امین، جنب سه راهی سالاریه

2. رستوران بزرگ خادم

رستوران بزرگ خادم یکی از بزرگترین و بهترین رستوران های قم در نزدیکی حرم است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی از جمله چلو کوبیده، شیشلیک، جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ و انواع خورشت ها سرو می شود. بهترین غذای این رستوران طبق نظرات مردم باقالی پلو با ماهیچه است که با گوشت کشتار روز و تازه طبخ می شود. فضای این رستوران یک فضای ساده و معمولی است که برای مهمانی و جلسات کاری هم مکان مناسبی محسوب می شود.

آدرس رستوران بزرگ خادم: قم، بلوار شهید صدوقی، نرسیده به فلکه صدوق

3. رستوران مرتضوی

رستوران مرتضوی یکی دیگر از بهترین رستوران های قم در نزدیکی حرم محسوب می شود که علاوه بر دسترسی مناسب به حرم مطهر، محیط خانوادگی و زیبایی دارد. در این رستوران هم می توانید از منوی متنوعی که پیش روی شماست انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب ها و خورشت ها را سفارش دهید.

آدرس رستوران مرتضوی قم: شهرک قدس، نبش کوچه 2

4. رستوران البرز

رستوران البرز با باقالی پلو با ماهیچه و انواع کباب ها و ماهی های خوشمزه ای که به مشتریان خود ارائه می دهد به یکی از بهترین رستوران های قم تبدیل شده است. این رستوران فضای مدرن و امروزی دارد که خانواده ها می توانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند و غذای با کیفیتی را میل نمایند.

آدرس رستوران البرز قم: بلوار امین، نبش کوچه ۲۷

5. رستوران مدائن

همیشه رستوران های قدیمی از محبوب ترین و بهترین رستوران های یک شهر محسوب می شوند. رستوران مدائن هم با بیش از 25 سال قدمت به یکی از رستوران های باکیفیت قم تبدیل شده است. این رستوران اتاق های VIP با ظرفیت 20 نفر دارد که می تواند محیط امن و دلنیشینی را برای شما فراهم کند.

آدرس رستوران مدائن قم: بلوار امین ، بین کوچه ۱۵و 17

6. رستوران ایتالیایی نارون

اگر در شهر مقدس قم دوست دارید طعم متفاوت و جدیدی را تجربه کنید، رستوران ایتالیایی نارون می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. رستوران شیک و لاکچری ایتالیایی نارون برای برگزاری مراسم های تولد و جلسات کاری یک گزینه مناسب است که انواع غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا را سرو می کند.

آدرس رستوران ایتالیایی نارون قم: محله سالاریه، فلکه میثم

7. رستوران گردان سیرنگ

رستوران های گردان در هر شهر از بهترین مکان های غذاخوری محسوب می شوند. رستوران گردان سیرنگ تنها رستوران گردان در شهر قم محسوب می شود که می توانید با نمای زیبایی از شهر غذای خود را میل کنید. این مجتمع تجاری 11 طبقه ویوی فوق العاده ای دارد و به حرم مطهر هم نزدیک است. با توجه به غذاهای باکیفیت و متنوعی که دارد توانسته به یکی از رستوران های محبوب در شهر قم تبدیل شود.

آدرس رستوران گردان سیرنگ قم: قم، میدان آیت اله سعیدی، مجتمع تجاری سیرنگ

کلام آخر

در این مطلب بهترین رستوران های قم در نزدیکی حرم را معرفی کردیم. اگر به فکر رستوران گردی و تفریح در قم هستید گزینه هایی که در این مطلب معرفی کردیم می توانند روزهای خوشی را برای شما رقم بزنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا