هتل ها

بهترین استراحتگاه های کمپینگ در نزدیکی پارک های ملی ایالات متحده

پارک‌های ملی ما از برخی از بلندترین قله‌ها، قدیمی‌ترین صخره‌ها و زمین‌های ماورایی در ایالات متحده محافظت می‌کنند. جای تعجب نیست که آنها بسیار محبوب هستند. کمپینگ در یکی از این فضاهای باشکوه به شما امکان دسترسی فوری به شگفتی‌های طبیعی و حیات وحش فراوان را می‌دهد که هر کدام ارزش بازدید را دارند – اما برای همه مناسب نیست. اگر می‌خواهید اقامتی بسیار مجلل داشته باشید – اما در عین حال در طبیعت احاطه شده باشد – یکی از مکان‌های دیدنی زیر را که در نزدیکی پارک‌های ملی قرار دارد، رزرو کنید، که زمان شما را در فضای باز عالی افزایش می‌دهد و شما را درست در آستانه طبیعت قرار می‌دهد.

 

نمای هوایی از محل کمپ در اولوم موآب، با چندین چادر بزرگ و پر فاصله که توسط جاده خاکی به هم متصل شده‌اند.

 

بدون فدا کردن تجمل در اولوم موآب از فضای باز لذت ببرید.

عکس از بیلی مید

زیر بوم

  • نزدیک: آکادیا (مین)، برایس کانیون (یوتا)، یخچال طبیعی (مونتانا)، گرند کانیون (آریزونا)، کوه‌های دودی بزرگ (تنسی/کارولینای شمالی)، پلکان دریاچه پاول–گرند (آریزونا/یوتا)، موآب (یوتا)، کوه راشمور (داکوتای جنوبی)، پارک‌های ملی یلوستون شمالی–پارادایس دره (مونتانا)، یلوستون غربی (مونتانا)، یوسمیتی (کالیفرنیا)، صهیون (یوتا)
  • اکنون ثبت کن: undercanvas.com

Under Canvas با 12 مکان در سراسر ایالات متحده، هنر اقامتگاه های الهام گرفته از سافاری در نزدیکی برخی از نمادین ترین پارک های ملی این کشور را به دست آورده است. همه مکان‌های آن در فاصله 30 مایلی پارک ملی (یا بنای تاریخی ملی، در مورد مکان دریاچه Under Canvas Powell-Grand Staircase) قرار دارند. انواع چادرهای این شرکت دارای حمام اختصاصی هستند و بین سه تا هفت نفر در تخت‌های کینگ می‌خوابند. هر کمپینگ فعالیت‌های خاص منطقه را ارائه می‌دهد، مانند بالون سواری بر فراز موآب، لاما در پارک ملی گلاسیر، کلاس‌های یوگا خصوصی در Zion، یا سفرهای رفتینگ در آب‌های سفید در Smokies.

در سال 2023، این برند همچنین یک اسپین آف پیشرفته به نام Ulum Moab را در نزدیکی پارک‌های ملی آرچ و کانیونلندز راه‌اندازی کرد – یکی از برترین هتل‌های جدید ما برای سال 2024. هر یک از 50 چادر سوئیت دارای یک تخت کینگ است. دوش باران با محصولات حمام Aesop، یک قسمت نشیمن راحت، یک پاسیو خصوصی، و یک اجاق گاز هیزمی. همچنین دارای یک اقامتگاه اصلی زیبا مشرف به صحرا، استخرهای آب سرد و گرم، سکوی یوگا، آتش‌فشان، و پاسیو وسیعی است که در آن نوازندگان محلی بیشتر شب‌ها در زیر ستاره‌ها مجموعه‌های آکوستیک می‌نوازند.

 

 

 

فضای داخلی اتاق مهمان در Resort at Paws Up، با فرش مشکی، برنزه، و سفید طرح‌دار هندسی و دو تخت با تزئینات چوبی

 

مهمانان استراحتگاه در Paws Up می‌توانند به پارک ملی گلاسیر و همچنین جنگل‌های ملی لولو و نز پرس-کلیرواتر دسترسی داشته باشند.

با حسن نیت از استراحتگاه در Paws Up

استراحتگاه در Paws Up

  • نزدیک: پارک ملی یخچال (مونتانا)
  • اکنون ثبت کن: pawsup.com; tablethotels.com

در توچال در Paws Up به شگفتی های طبیعی مونتانا شیرجه بزنید، که انواع اقامتگاه های مناسب خانواده (از جمله اقامتگاه و خانه های اجاره ای) را ارائه می دهد و حدود دو ساعت و نیم با پارک ملی گلاسیر فاصله دارد.

برای تماشاگران، شش کمپینگ لوکس – هر کدام با شش چادر – در مناطق خلوت ملک مانند سواحل رودخانه بلک فوت و نزدیک نهر آرام الک قرار داده شده است. ظرفیت چادرها بین دو تا شش نفر است.

از اواسط ماه مه تا اواسط اکتبر، از کف‌های تخته سنگی گرم حمام، دوش‌های جادار، و دکوراسیون روستایی و زیبای چادرهای مجهز لذت ببرید. هر کمپ یک سرآشپز دارد که غذاهای مزرعه ای شیک و به سبک خانوادگی سرو می کند، و یک پیشخدمت که به تنظیم برنامه سفر روزانه شما کمک می کند و می تواند به شما نشان دهد که چگونه یک غذای عالی را بسازید.

 

 

 

صندلی ها و فانوس های قرمز Adirondack با شش واگن روشن Conestoga در هنگام غروب، کوه های ناهموار در دوردست، دایره ای تشکیل می دهند.

 

کاپیتول ریف ریزورت علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های استاندارد خود، کابین، تپی و واگن‌های Conestoga نیز ارائه می‌دهد.

با حسن نیت از Capitol Reef Resort

استراحتگاه کاپیتول ریف

  • نزدیک: پارک ملی کاپیتول ریف (یوتا)
  • اکنون ثبت کن: capitolreefresort.com; expedia.com

با واگن های دست ساز Conestoga، با الهام از پیشینیان قرن 19 خود، که برای حمل و نقل کالا بین شهرها و جوامع روستایی استفاده می شد، به سبک به غرب وحشی فرار کنید. ریزورت کاپیتول ریف در توری، یوتا، اقامتگاه های لوکس عجیب و غریبی را در فاصله مایل ها از پارک ملی ارائه می دهد. واگن‌های ثابت – که دارای تهویه مطبوع هستند و در امتداد Scenic Byway 12 قرار دارند – تا شش نفر با یک تخت کینگ و دو مجموعه تخت دو طبقه می‌خوابند. از استخر آب گرم فصلی در فضای باز یا جکوزی در تمام طول سال چشم‌اندازهای صخره‌ای زیبای قرمز را تماشا کنید. یا از طریق پارک ملی یک ماجراجویی à la carte با استراحتگاه رزرو کنید، مانند پیاده‌روی در روز لاما یا تور جیپ.

 

 

 

داخل یک یورت، با تخت، مبل، و لبه آشپزخانه از چوب بلوند در سمت راست

 

آکادیا یورتز در سمت غربی جزیره کویر کوه واقع شده است که مردم محلی آن را “سمت آرام” می نامند.

با حسن نیت از کریستین کلمنتز/آکادیا یورتز

آکادیا یورت

  • نزدیک: پارک ملی آکادیا (مین)
  • اکنون ثبت کن: acadiayurts.com; vrbo.com

آکادیا یورتز، واقع در جزیره صحرای کوهستان مین و با ماشین یا کشتی قابل دسترسی است، با خانه های 24 و 30 فوتی خود که به ترتیب حداکثر چهار یا شش نفر را می خوابند، این لوکس را تقویت می کند. تنها چند مایل از پارک ملی آکادیا، یورت‌ها دارای دیوارهای مشبک استاندارد، نورگیرها و دکوراسیون رنگارنگ و عجیب هستند. حمام کامل و چیدمان آشپزخانه آنها را از سنتی به درجه یک می برد. مرکز تندرستی در محل دارای مخزن شناور محرومیت حسی، سونا، و استودیو یوگا است. مهمانان همچنین می توانند ماساژ درمانی با CBD و درمان سنگ داغ هیمالیا را رزرو کنند.

 

 

 

نمایی از جنگل و کوه دور از عرشه چادر چوبی، با دو صندلی قرمز آدیرونداک

 

کمپینگ لوکس آلپنگلو بسته هایی نیز ارائه می دهد، از جمله هلیکوپتر یخچال ماتانوسکا، کوهنوردی یا تورهای پیاده روی.

با حسن نیت از دیوید کرین/آلپنگلو

کمپینگ لوکس آلپنگلو

  • نزدیک: رانگل – سنت. پارک های ملی الیاس و دنالی (آلاسکا)
  • اکنون ثبت کن: alpenglolowluxurycamping.com

بیابان خام آلاسکا به معنای واقعی کلمه خارج از درب ورودی شما در کمپینگ لوکس آلپنگلو است. واقع در حدود دو ساعت و نیم از Wrangel-St. پارک ملی الیاس و چهار ساعت از پارک ملی دنالی، چادرهای بوم 12 در 14 فوتی آلپنگلو تا سه نفر را می‌خواباند و ایوان‌های سرپوشیده با چشم‌اندازی از یخچال ماتانوسکا و دره اطراف دارد.

اینجا، اوضاع کمی ناهموارتر است. در چادرها برق وجود ندارد، اما می توانید گوشی یا باتری های فانوس قابل حمل خود را در فضای مشترک شارژ کنید. این سایت هر سال آخر هفته روز یادبود را باز می کند و معمولاً آخر هفته اول سپتامبر بسته می شود. دمای تابستان در طول روز حدود 60 تا 80 درجه و در شب 50 تا 60 درجه است. اگرچه چادرها گرم نمی شوند، اما پتوهای اضافی زیادی در هر کدام وجود دارد. هیچ دوش در این ملک وجود ندارد، اما Alpenglow یک سطل آب گرم و اسفنج فراهم می‌کند تا قبل از غوطه‌ور شدن در جکوزی سروی سایت، که منظره‌های کوهستانی را ارائه می‌کند، آن را بشویید.

 

کمپ خودکار

  • نزدیک: پارک های ملی یوسمیتی (کالیفرنیا)، سکویا (کالیفرنیا)، درخت جاشوا (کالیفرنیا) و صهیون (یوتا)
  • اکنون ثبت کن: autocamp.com

AutoCamp در هر یک از هفت مکان خود در سراسر ایالات متحده – از جمله چهار پارک ملی نزدیک – ناوگانی از تریلرهای شیک و مدرن Airstream را به مکان‌هایی شیک با تشک‌های Tempur-Pedic، حمام‌های الهام‌گرفته از آبگرم، و پاسیوهای خصوصی با آتش‌دان تبدیل می‌کند. هر کدام تا سه نفر می خوابند. سوئیت‌های سبک کابین و چادرهای لوکس – از جمله گزینه‌های قابل دسترس در هر کمپ – نیز در دسترس هستند و کمی فضای بیشتری را ارائه می‌دهند.

در قلب هر مکان، یک فضای مشترک، رستوران، و فروشگاهی وجود دارد که مهمانان می‌توانند در آن وقت بگذرانند، وسایل ضروری را تهیه کنند (بسته‌های مخصوص باربیکیو و کباب را از دست ندهید) و در برخی شب‌ها از موسیقی زنده لذت ببرند. مکان‌های Yosemite، Joshua Tree و Zion همگی دارای یک استخر شنا هستند که برای غواصی پس از یک روز طولانی پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا کاوش در فضای باز اطراف بسیار مناسب است.

AutoCamp جدیدترین ملک خود را در نزدیکی پارک ملی Sequoia کالیفرنیا در پاییز 2024 افتتاح خواهد کرد (رزرو اکنون باز است)، در مجموع هشت ملک در سراسر ایالات متحده آمریکا.

مربوط: در نزدیکی پارک ملی Zion مکان جدیدی برای گلمپ وجود دارد – در اینجا چگونه است

 

 

 

نمای داخلی چادر سفید با تخت و صندلی، از عرشه چوبی

 

در حالی که فعالیت‌های زیادی در کمپ رودخانه دانتون وجود دارد، می‌توانید به سادگی خارج از چادر خود استراحت کنید.

با حسن نیت از کمپ رودخانه دانتون

کمپ رودخانه دانتون

  • نزدیک: پارک ملی مسا ورد (کلرادو)
  • اکنون ثبت کن: از 1300 دلار در هر شب، duntondestinations.com

کمتر از دو ساعت از پارک ملی مسا ورد کلرادو فاصله دارد، کمپ رودخانه دانتون 500 هکتاری دارای هشت چادر مجلل با چشم‌اندازهای زیبا از کوه‌های سان خوان یا دوشاخه غربی رودخانه دولورس است. هر چادر دو نفر را می خواباند. هنگامی که قصد کاوش در خانه‌های صخره‌ای باستانی مسا ورد را ندارید، در سونای کنار رودخانه بخار بگیرید، منطقه را با دوچرخه کوهستانی رایگان کاوش کنید، یا از تنها آبفشان فعال در کلرادو دیدن کنید، که اتفاقاً در محل رودخانه دانتون قرار دارد. کمپ.

به پیاده روی، فلای ماهیگیری یا اسب سواری علاقه دارید؟ هر روز، یک تور همراه با راهنما از کمپ شروع می شود. همچنین می‌توانید فعالیت‌هایی مانند صخره‌نوردی، رفتینگ، و آموزش عکاسی را رزرو کنید. به چادر خود برگردید، در وان خیساندن شش فوتی استراحت کنید. نیازی به نگرانی در مورد سرما نیست: یک حوله گرمکن در نزدیکی آن قرار دارد.

 

 

 

نمای بیرونی اتاق حبابی شکل که در شب با پس زمینه آسمان پرستاره روشن می شود

 

اقامتگاه‌های Basecamp Terlingua تماشای ستارگان در سطح جهانی را ارائه می‌کنند.

با حسن نیت از Basecamp Terlingua

بیس کمپ ترلینگوا

  • نزدیک: پارک ملی بیگ بند (تگزاس)
  • اکنون ثبت کن: basecampterlingua.com

پارک ملی بیگ بند زمانی که در سال 2017 به عنوان پارک بین المللی آسمان تاریک نامگذاری شد، جایگاه خود را به عنوان یک مقصد رصد ستارگان مستحکم کرد. در Basecamp Terlingua، که کمتر از 10 مایل از Big Bend فاصله دارد، می توانید یک “حباب” رزرو کنید – یک گنبد پلاستیکی با شفاف. دیوارها و سقف—بنابراین شما حتی مجبور نیستید تخت ملکه خود را برای تماشای ستارگان در سطح جهانی ترک کنید. این استراحتگاه که در یک شهر ارواح قدیمی واقع شده است، دارای گزینه‌های خواب فراوان دیگری مانند کاسیتای خشتی، تپه‌های لوکس و چادرهای نیلوفر آبی است که مانند تلاقی بین چادر یورت و زنگوله هستند. این هفت حباب در اندازه‌های متفاوتی هستند – از جمله یک حباب لوکس و دو اتاقه که شامل یک جکوزی و استخر خصوصی است – اما همه آنها گرم می‌شوند، دارای تهویه مطبوع هستند و مجهز به حمام داخلی و شومینه در فضای باز با صندلی‌های استراحت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا