ایران گردی

بزرگترین رویداد توریستی بین ایران و روسیه برگزار می‌شود

استاندار مازندران از برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری ایران و روسیه در 14 مهرماه خبر داد و گفت: وجود 3600 روستا در استان مازندران یکی از فرصت های مهم برای تشکیل دهکده ویژه گردشگری است و وجود 900 روستا سدها نیز یکی از ظرفیت های مهم است. این گردشگری است.

به گزارش تودی تریپ به نقل از موج، سید محمود حسینی پور در حاشیه گردهمایی فعالان گردشگری غرب مازندران که با حضور جمعی از مسئولان گردشگری استان در محل استانداری غرب مازندران – نوشهر برگزار شد. و خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه دوران گلایه ها و انتقادات بی مورد به پایان رسیده است، گفت: فعالان گردشگری مازندران باید تحولی اساسی در گردشگری مازندران ایجاد کنند که این هدف دولت سیزدهم مردم است.

وی با بیان اینکه استان مازندران لنگرگاه گردشگری در کشور است، ادامه داد: با توجه به طبیعتی که در مازندران وجود دارد، از نظر منابع طبیعی و کارشناسان محیط زیست، منحصر به فرد است و جنگل های هیرکان از نظر طبیعت بی نظیر است. نوع .

استاندار مازندران نقش مهم تمدن مردم مازندران را در حفظ جنگل های هیرکانی برشمرد و گفت: مزیت های بالقوه زیادی در حوزه گردشگری مازندران وجود دارد که باید برای ایرانیان و ایرانیان قابل دسترسی باشد. گردشگران بین المللی

وی وجود دریا، ساحل، جنگل و کوه و فاصله کم دریا و جنگل را از موهبت های بی نظیر مازندران دانست و افزود: یکی از کارهای بزرگ در استان تبدیل مسافران به گردشگر است.

حسینی پور گفت: سالانه حدود 40 میلیون مسافر وارد مازندران می شوند و باید برای تبدیل این جمعیت به گردشگر تلاش شود.

وی گردشگری سنتی را یکی از آسیب های جدی گردشگری مازندران دانست و یادآور شد: گردشگری سنتی باید به صنعتی تبدیل شود و اگر بتوانیم این معضل را در استان مستقر کنیم، فضای گردشگری استان تغییر می کند.

استاندار مازندران فضای سنتی استان را برای گردشگری صنعتی لازم و ضروری می داند و خاطرنشان می کند: این استان مجموعه ای از طبیعت جهان است و باید از این فرصت ها بهره برد.

وی بر ارتباط بیشتر با استان خراسان رضوی در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: اگر سالانه 5 میلیون مسافر خارجی به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند، تنها 10 درصد به مازندران می روند و این به توسعه گردشگری استان کمک می کند. کند کردن

حسینی پور جاده کندوان را یکی از جاذبه های طبیعی کشور برشمرد و یادآور شد: این جاده باید به منطقه ویژه گردشگری تبدیل شود اما در سفر رئیس جمهور از این جاده نیز بر این موضوع تاکید شد و اقدامات لازم انجام شود.

وی از برگزاری بزرگ ترین رویداد گردشگری روسیه و ایران در 14 مهرماه خبر داد و اظهار داشت: وجود 3600 روستا در استان مازندران یکی از فرصت های مهم برای تشکیل دهکده گردشگری ویژه است و وجود 900 سد نیز وجود دارد. یکی از ظرفیت های مهم گردشگری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا