ایران گردی

برنامه استان خوزستان برای هفته گردشگری چیست؟

عاشاء توریسی مدیرکل لرستیک‌فرهنگی خوزستان را کرد را کرد را کرد

به روگر تودی تریپ به نقل از آسنا، جمال عامرینسب 31 شهریور 1402 ب بیان اینكه هرسال توریسیور از 5 مهرماه مشود مشود باینک كرد: امسال سعی شد در این هفته برنامه های متنوع و گسترده ای ترتیب دهیم.

دستیار مدیر گردشگری میراث فرهنگی خوزستان ادامه داد: برهمین اساس روز چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت 16:30 روز جهانی گردشگری در هتل بین المللی پارس اهواز برگزار می شود و روز پنجشنبه ششم. در مهرماه کارگاه آموزشی برای مدیران میراث فرهنگی و سایر موسسات شهرستان شوشتر با موضوع «تعالیه توریسی کرا و کویومی؟» برگزار می شود. از ساعت 9 الی 15 در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می شود.

به کازارش اسنا به نقل از دربونکل که می گوید. ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ویزا» در جلسات سالن های اداره فرهنگ، گردشگری و صنایع، ایالت از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 17.

·رادینیت »با most θحc،، و و و زازی از ز ۱۰ و و د د د ا ف sit aen en se bod. همچنین تعریف بخش دوم طوسیقی با تعمیم عرض المدینیر درکس «گردشگران و روادید خارجی» از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 17 در سالن جلسات معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار می شود.

بر اساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، وی بیان کرد: بازدید از بیمارستان های دارای بخش IPD و برنامه ویژه خدمات نابینایان به گردشگران در کافه تاریک تحت عنوان رستوران تاریک است. از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است که به ترتیب در ساعت 9 و 20 روز شنبه هشتم مهرماه برگزار می شود.

دستیار مدیر گردشگری میراث فرهنگی خوزستان گفت: یکشنبه 18 شهریورماه، گشت دلفین ها ساعت 9 صبح و «کارگاه آموزشی دهیران» با محوریت تسهیل جوامع محلی از ساعت 9 برگزار می شود. 00 صبح تا 13:00 بعد از ظهر همچنین کارگاه آموزشی ظرفیت های گردشگری خوزستان با هدف ارائه رسانه ای در مجموعه گردشگری ریتاج اهواز از ساعت 17 تا 20 این روز برگزار می شود.

و گفت: دوشنبه دهم مهرماه «گردشگری برای گردشگری سلامت» از ساعت 17 تا 17 در محیط زیست میراث فرهنگی تاریخی و ثبتی خوزستان و کارگاه «گردشگری سلامت» با حضور مبحث جدیدترین مفاهیم و قوانین گردشگری سلامت از 9 تا 13.

عامیرینسب کاترنشان کرد: اجرای ویژه برنامه “غذای گرداشگری” نیز در ساعت 9 صبح سه شنبه 11 مهرماه، پیاین بکشید برامهای دانهور کل لریککفرهنگی، توریسی و سنادیدستی استان خوزستان در تفعل توریسی 1402 برایت بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا