اخبار گردشگری

با این روش ۳ شب هتل رایگان در ایتالیا بگیرید

از سال 2023، گروهی از کوهنوردان و معدنچیان قدیمی ایده ایجاد انجمن و ارائه پیشنهادی صمیمانه برای جذب گردشگر به این منطقه کوهستانی را مطرح کردند. پیشنهاد آنها برای گردشگران علاقه مند به پیاده روی، کوه نوردی و کوهنوردی شامل سه شب اقامت رایگان در هتل های این منطقه با صبحانه است.

این گروه از کوهنوردان و معدنچیان محلی امیدوارند با ارائه اقامتگاه رایگان در امتداد مسیر 500 مایلی سانتا باربارا، ماجراجویان را به سواحل جنوب غربی جذب کنند.

برای استفاده از این خدمات که برای افراد زیر 35 سال و خارج از فصل گردشگری در نظر گرفته شده است، یک 'گذرنامه عابر پیاده' در اختیار شما قرار می گیرد که ابتدا باید در وب سایت CMSB ثبت نام کنید. مهلت فعلی استفاده از این خدمات تا 15 ژوئن است و فصل بعدی بین 15 تا 31 سپتامبر 2024 خواهد بود.

تنها با پرداخت 5 یورو و کمک مالی نامحدود در سایت انجمن می توانید پاسپورت خود را دریافت کنید. سپس باید یکی از پانزده مسیر پیشنهادی را انتخاب کنید.

سپس کوپن هایی به نام شما برای شما ایمیل می شود که با آن می توانید یک مکان در بیست و چهار اقامتگاه طرف قرارداد انجمن رزرو کنید. بیشتر این اقامتگاه ها شامل هاستل ها و اتاق های مشترک است که معمولاً برای هر شب 28 یورو هزینه دارند.

رزرو بیش از یک شب باید در روزهای متوالی انجام شود.

با داشتن کارت مخصوص پیاده روی، قیمت کل اقامت شما در مسیر شارژ نمی شود، فقط اقامت یک شبه شامل این سرویس رایگان می شود. اما کشف مسیر تاریخی و هیجان انگیز معدنچیان ساردینیا در قرن بیستم به ارزش سفر شما می افزاید.

مسیر 30 پله ای سانتا باربارا که به نام قدیس حامی معدنچیان نامگذاری شده است، از میان تپه های شنی بلند، جنگل های سرسبز، رخنمون های صخره ای، جاده های مالرو 800 سال قبل از میلاد، پل های سنگی روم باستان، خطوط راه آهن قرن نوزدهم می گذرد و نزدیک به 150 معدن متروکه دارد. همچنین به مسافران این فرصت را می دهد که با مردم محلی ساردینیا آشنا شوند و از غذاهای لذیذ این جزیره لذت ببرند.

حتی برای ایتالیایی هایی که قبلا به ساردینیا رفته اند، دیدن این مسیر یک کشف جدید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا