ایران گردی

بازه سنی پذیرش کالج در کانادا

تودی تریپ: یکی از دغدغه های اصلی افرادی که می خواهند در کانادا تحصیل کنند این است که آیا افراد بالای 30 سال می توانند وارد دانشگاه شوند یا خیر؟ یا کالج های کانادا فقط افراد 18 ساله را می پذیرند؟ این سوالات نشان می دهد که شرط سنی برای ورود به دانشگاه نیز تاثیرگذار است. در زیر توضیحاتی در این مورد خواهیم داد تا با دانش سفر مهاجرتی خود را سپری کنید و در کمترین زمان ممکن ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. تا آخر با ما باشید

پذیرش تحصیلی از کالج های کانادا

دوره کالج در کانادا مربوط به دوره هایی است که بیشتر بر آماده سازی داوطلب برای ورود به بازار کار تمرکز دارد. بنابراین، کالج ها از نظر تئوری کمتر بر دروس تمرکز می کنند و بیشتر به جنبه های عملی و عملیاتی توجه می کنند. دوره کالج در کانادا به متقاضیانی توصیه می شود که قصد ورود سریع به بازار کار را دارند و به دنبال شغلی با درآمد متوسط ​​و پر استفاده هستند.

گروه سنی پذیرش کالج کانادا

توصیه می کنیم در کالج هایی شرکت کنید که دوره کارآموزی را به عنوان بخشی از رشته اصلی دارند، زیرا این دوره به داوطلب این امکان را می دهد که ارتباطات کاری خود را در طول دوره کارآموزی گسترش دهد و شانس خود را برای استخدام افزایش دهد.

کالج ها در کانادا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. شرایط ادامه تحصیل در کالج های کانادا به طور کلی ساده تر از دانشگاه ها است و پیش نیازهای کمتری برای ورود به کالج های کانادا وجود دارد. همچنین نمره زبان مورد نظر برای ورود به دوره کالج کانادا نسبت به دانشگاه ها راحت تر خواهد بود.

شرایط سنی برای تحصیل در کالج های کانادا

در قوانین مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، سن خاصی ذکر نشده است و پذیرش دانشگاه در هر سنی امکان پذیر است. اما با توجه به سال ها کار تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا، بهترین سن برای افزایش شانس ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد 18 تا 23 سال می باشد. 95 درصد از متقاضیان کالج بین 18 تا 23 سال با موفقیت ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کرده اند.

گروه سنی پذیرش کالج کانادا

اما این بدان معنا نیست که افراد بالای ۲۳ سال فرصتی برای تحصیل در کالج های کانادا ندارند. زیرا میزان موفقیت برای دریافت ویزای کانادا برای سنین بین ۲۳ تا ۳۵ سال ۷۵ درصد است. البته آمار فوق قابل تعمیم نیست و هر موردی را باید به طور خاص و در بازه زمانی خاص خود در نظر گرفت.

پذیرش در کالج های کانادا

سیستم آموزشی کانادا به خوبی طراحی شده است و دسته بندی های خاصی برای تحصیلات پس از متوسطه در نظر گرفته شده است. دانشجویانی که در کانادا برای دوره های کارشناسی ارشد ثبت نام می کنند. آنها هدف خاصی دارند و بر اساس آن می توانند محل تحصیل خود را مانند کالج، دانشگاه، آموزشکده فنی حرفه ای انتخاب کنند.

کالج های کانادا دوره هایی را ارائه می دهند که از طریق آن دانشجویان می توانند پس از اتمام تحصیلات خود وارد بازار کار شوند. علاوه بر این، تحصیلات دانشگاهی نیز افراد را برای تحصیل در دانشگاه آماده می کند. با توجه به اینکه دوره های کالج کوتاه مدت هستند، این یک امتیاز برای افرادی است که پس از فارغ التحصیلی می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

گروه سنی پذیرش کالج کانادا

پس از اتمام تحصیلات خود در کالج ها، دانشجویان مدرکی دریافت می کنند که می تواند در 3 سطح ارزیابی شود. آنها عبارتند از:

  • سطح 1: مشاغلی که گواهی پایان دوره ارائه می دهند و مدت دوره معمولاً فقط 1 سال است.
  • سطح دوم: گواهی های سطح دیپلم صادر شده در دوره های 1-2 ساله.
  • سطح سوم: مدارک پیشرفته که در دوره های 2-3 ساله صورت می گیرد و مدارک آنها معادل کارشناسی ارشد می باشد.

یکی از مشکلات بارز ما ایرانی ها اختلاف قیمت ارز است که برای مردم مشکلی برای پرداخت شهریه ایجاد کرده است. خوشبختانه کانادا یکی از کشورهایی است که برای دانشجویان بین المللی بورسیه های مختلف ارائه می کند و افراد در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از این بورسیه ها استفاده کنند. مهمترین بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان در کانادا عبارتند از:

  • بورسیه های فوق دکتری Banting
  • بورسیه های بنیاد ترودو
  • آلبرتو نوآوری می کند
  • جوایز تحصیلات تکمیلی دانشگاه کلگری
  • بورسیه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه مانیتوبا
  • بورسیه تحصیلی عالی در انتاریو
  • بورسیه تحصیلی Vanier کانادا

گروه سنی پذیرش کالج کانادا

تنها مانع در این زمینه این است که ممکن است سالمندان نتوانند به راحتی ویزای تحصیلی آن کشور را برای تحصیل در کالج های آن کشور دریافت کنند. راه های زیادی برای توجیه تفاوت تحصیلی و زمینه سازی برای اخذ ویزای تحصیلی وجود دارد. اگر از راهنمایی های مشاور رسمی و بهترین وکیل مهاجرت کانادا RCIC بهره مند شوید، قادر به حل این مشکل و تحصیل در کانادا بدون محدودیت سنی خواهید بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا