هتل ها

این هتل رویایی جدید در کیوتو مسافران را به فرهنگ ژاپنی وصل می کند!

آفر ویژه بگیرید!

مجموعه هتل Six Senses تبدیل به استانداردی برای جویندگان رفاه و مسافرانی که از محیط زیست آگاه هستند به دنبال غوطه ور شدن در مناظر عالی طبیعی و فرهنگ محلی است. در اواخر آوریل 2024، Six Senses Kyoto درهای خود را به عنوان دومین مکان شهری این برند (اولین مکان در رم در سال 2023) و اولین ملک خود در ژاپن باز کرد. کیوتو، شهری با 1.5 میلیون نفر و معروف به معابد بودایی، زیارتگاه‌های شینتو، و سنت‌های صنایع دستی باستانی، با Six Senses، که دارایی کیوتوی آن از طریق طراحی متفکرانه و برنامه‌ریزی مهمان، محیط آن را در بر می‌گیرد، مناسب است.

این هتل شیک و معاصر است و در عین حال بافتی غنی دارد، به لطف بازنگری‌ها و طراحی‌های مدرن از دوره هیان (794–1185)، که عصر طلایی فرهنگی ژاپن در زمانی که کیوتو پایتخت بود، در نظر گرفته می‌شود. ارجاعات زیادی وجود دارد داستان جنجی، اولین رمان جهان محسوب می شود و توسط موراساکی شیکیبو، زنی در دربار ژاپن، در سال 1010 نوشته شده است.

در لابی روباز، که رو به حیاط باغ ژاپنی است، یک صفحه سرامیکی بلند از کاشی‌های دست‌ساز راکو یاکی (نوعی سرامیک که برای مراسم ماچا استفاده می‌شود) یکی از مکان‌های رمان، کوه کوراما، جایی که شفای ریکی سرچشمه گرفته است را نشان می‌دهد. سقف خاکستر سفید لابی شبیه کاغذ اوریگامی چین خورده است که الهام بخش طومار تا شده ای است که رمان اصلی روی آن نوشته شده است.

تجربه هتل در فضایی آرام و با رایحه چوب، از مرکز جامع سلامتی و رستوران تمام روز با تمرکز بر مواد غذایی فصلی ژاپنی گرفته تا تجربه‌های هنری و صنایع دستی، باعث آرامش و روشنگری فرهنگی می‌شود.

برای کیست؟

مسافران بین‌المللی پر استرس، دیدگاه ذن را در مورد لذت‌های اسپاهای ترمیمی و هک زیستی نتیجه‌گرا خواهند یافت. کاوشگران شهری باید پس از روزها گشت و گذار از یک خلوتگاه مجلل و با موقعیت مناسب قدردانی کنند. خانواده‌هایی که بچه‌ها دارند، «Grow with Six Senses» را می‌پسندند، فضایی بدون پلاستیک برای مسافران جوان که بر فعالیت‌های فرهنگی تمرکز می‌کنند، در حالی که آزمایشگاه زمین مجزای همسایه‌اش برای مسافرانی که از محیط‌زیست آگاه هستند با بینش‌هایی در مورد ابتکارات پایداری هتل جذاب خواهد بود.

خوش‌خوراک‌ها و سیباری‌هایی که وارد هتل نمی‌شوند نیز به اینجا سرازیر می‌شوند: برای جذب جامعه اطراف به هتل، فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی و اسپا برای مهمانان خارجی باز است.

موقعیت

Six Senses Kyoto واقع در محله Higashiyama – یک مایلی جنوب منطقه افسانه‌ای Gion geisha – 10 دقیقه با ماشین تا ایستگاه کیوتو، بازار غذای معروف نیشیکی، و چندین معبد و زیارتگاه برجسته، از جمله Fushimi Inara Taisha با دروازه Torii فاصله دارد. . پیاده حدود 20 دقیقه تا معبد محبوب Kiyomizu-dera، با توقف‌های ارزشمند بسیاری از جمله بوتیک‌های کرایه کیمونو، رستوران‌ها، و سرامیک‌فروشی‌ها فاصله دارد. استودیو POJ، در گوشه ای از هتل، کلاس های صمیمی را در آن برگزار می کند کینتسوگی و شورو جارو سازی دستی.

اتاقها

81 اتاق و سوئیت مهمان با رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش توسط Blink Design Group طراحی شده‌اند که بزرگ‌ترین آن‌ها یک پنت‌هاوس سه خوابه است که رو به شهر هستند یا به سمت داخل باغ‌های سبز. این معماری بازتاب برخی از زبان بومی رایوکان های کلاسیک ژاپنی است، با جزئیاتی مانند فرش راهرو اتاق مهمان که شبیه کفپوش تاتامی است. این آسا-نه-ها الگوی (برگ کنف) حکاکی شده روی چوب در پشت تخت‌ها نشانه بودایی ژاپنی از سلامتی و تندرستی است، در حالی که اشکال ارگانیک نرم و منسوجات با احساس خوب به فضای داخلی فضایی دنج می‌دهند. یک مینی‌بار بدون پلاستیک با نوشیدنی‌ها و تنقلات محلی، به‌علاوه لقمه‌های خوش طعم خانگی، از جمله کراکر چغندر سس سویا و کوکی‌های لیمو، پر شده است.

خواب مرکز اصلی اقامتگاه‌ها است که با تشک‌های ارگانیک طبیعی نچرال‌مت، بالش‌های تنظیم‌کننده دما، پرده‌های خاموشی و لباس خواب طراحی‌شده برای بازیابی خستگی توسط برند ژاپنی پوشاک ریکاوری Tential تجهیز شده‌اند. اتاق ها همچنین دارای تشک یوگا و دمپایی نمدی قهوه ای ملایم هستند (مهمانان می توانند دمپایی ها را با خود به خانه ببرند). تابلوهای “مزاحم نشوید” نیز چرخشی جدید پیدا می‌کند: هر ورودی یک ماسک دست ساز روباه دارد که از بازیافت ساخته شده است. واشی کاغذی که چشم ها یا سبیل های آن نورانی است، اما وقتی مهمانان حریم خصوصی می خواهند، با فشار دادن یک دکمه در اتاق تاریک می شوند. (روباه در مذهب شینتو یک خدای نگهبان و پیام آور شیطان است.)

من عاشق نور طبیعی در اقامتگاه‌های سوئیت دلوکس گاردن ما بودم که رو به غرب به باغ گیاهی پیچ و خم مانند هتل، باغ معبد تویوکونی و غروب خورشید در پشت کوه‌های خارج از شهر بود. این مناظر از اتاق خواب، اتاق نشیمن، بالکن طولانی و حمام ما به نمایش گذاشته شد اورووان حمام شکل برای طبیعت و انزوا بیشتر، یکی از دو اتاق سوئیت برتر باغ با باغ‌های خزه‌دار ژاپنی خود را رزرو کنید.

غذا و نوشیدنی

Sekki یک رستوران سه وعده غذایی در فضای باز و سرپوشیده است و در کنار آن کافه معمولی تر Sekki قرار دارد که از ساعت 7 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. نام آنها از 24 ژاپن گرفته شده است. sekki، یا اصطلاحات خورشیدی در یک سال، که با تقویم کشاورزی و فصول خرد مرتبط است. هنر نفیس نخ بافی کیمونو در اتاق غذاخوری از نیشیجین در کیوتو می آید. یک هنرمند محلی از آن برای ایجاد یک نقاشی دیواری با الهام از آن استفاده کرد یک رویای نیمه شب تابستان، با سبزیجات و حیوانات لباس پوشیده در یک مهمانی در اطراف درختی تزئین شده با شینتو اومیکوجی برگه های فال.

منو هر دو هفته یکبار تغییر می کند و با رویکرد فرافصلی که در غذاهای ریشه تا ساقه متمرکز بر سبزیجات مشهود است که بیش از نیمی از غذاها را تشکیل می دهند، تغییر می کند. هویج غول پیکر با میسو وینیگرت درمان می شود، در حالی که قارچ های بامیه و تامبا با خمیر تمپورا سبک تر از هوا پوشانده می شوند. برش های واگیو ژاپنی بی عیب و نقص مانند کره. چیزی که من در مورد شش حس دوست دارم این است که رفاه می تواند شامل لذت های گاه به گاه مانند شراب و دسر باشد. من یک شب از هر ذره از فوندانت شکلاتی مانند خمیر براونی عالی لذت بردم.

صبحانه برای خود یک تجربه است. این شامل تعدادی انتخاب تخم مرغ میراث اوجی و خوراکی های شیرین با عسل کیوتو در کنار آبمیوه های بی حد و حصر، اسموتی ها، و شات های سلامتی، به علاوه میوه های تازه، شیرینی ها و مواد غذایی فراوان است. تعهد به ضایعات کم نزدیک به صفر در کراکرهای دانه کنجد غنی از فیبر که در ناهار سرو می شود از تفاله سبزیجات باقیمانده از آبمیوه گیری صبحگاهی مشهود است.

نوار، Nine Tails، داستان روباه‌های دوران ادو را بازی می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است که موجودات حیله‌گر (که گمان می‌رود نه دم دارند) ممکن است برای یک مهمانی مخفیانه بیایند. شبیه به Speakeasy، حاوی الکل ها و مشروبات الکلی عمدتا ژاپنی است – که مهم ترین آن آکوویت مکزیکی توسط یک سازنده ژاپنی است. از منوی کوکتل صفر ضایعات، یک میسو زنجبیل ترش، یک ترکیب خوشمزه از تلخ اومامی و یک شربت خانگی از میسو سفید کیوتو، عسل و زنجبیل سفارش دادم.

پرسنل و خدمات

اعضای کارکنان، که هتل آن‌ها را GEM (سازندگان تجربه مهمان) می‌نامد، شبانه روز در حال آماده‌باش هستند و زمانی که به توصیه‌ای برای رسیدن به دیدنی‌های اطراف، رزرو رزرو رستوران و ترتیب حمل‌ونقل نیاز داشتیم، بسیار مفید بودند. کارکنان به خصوص با کودک نوپای من که مدام می خواست مراسم خوشامدگویی هتل را تکرار کند – یک قاشق کوچک پودر بخور در کف دست برای مالیدن بین دستان شما و استنشاق، مهربان بودند. آنها با خوشحالی ملزم شدند.

دسترسی

این هتل نوساز دارای پله‌های کمی است، به جز نردبان‌هایی که به استخر می‌روند و به استخر درمان واتسو می‌روند. در سرتاسر هتل یک اتاق شاهنشاهی با قابلیت دسترسی ویلچر و تابلوهای خط بریل برای مهمانان کم بینا وجود دارد.

پایداری

هتل دارای گواهی نقره LEED، که بدون پلاستیک است، آب خود را فیلتر و بطری می‌کند – درخشان و ساکن – و دارای Earth Lab است، یک استودیوی در محل که به استفاده مجدد و استفاده مجدد از مواد در صنایع دستی ژاپنی اختصاص دارد. کاغذهای مستعمل و منوهای قدیمی برای تهیه کاغذ واشی بازیافت می شوند و ضایعات سبزیجات و ادویه های باقی مانده آشپزخانه تبدیل به رنگ های خوشبو برای تزئین سنتی می شوند. حسی طرفداران صنعتگران محلی نیز استعدادهای خود را برای فعالیت هایی که شامل تمرین می شود، قرض می دهند ساشیکو، هنر تقویت پارچه های قدیمی قدیمی با گلدوزی. میهمانان همچنین می‌توانند توپ‌های خزه‌ای بسازند – اولین گام در ساخت بونسای – و یاد بگیرند که چای سبز درست کنند و از چیدن برگ‌های ماچای خود در ملک شروع کنند.

در همان نزدیکی، کنار یک درخت شکوفه گیلاس کهنسال، این باغ گیاهی ماچا را همراه با مواد معطری مانند ریحان مقدس، آویشن لیمو، اسطوخودوس، خیار، و فلفل های فوشیمی رشد می دهد تا در نوار کیمیا و سککی استفاده شود، جایی که حداکثر محصول ممکن است. قبل از افزودن ضایعات به کمپوست در محل استفاده می شود (هتل در نظر دارد ضایعات را به صفر برساند).

صندوق پایداری هتل 5/0 درصد از درآمد هتل را برای حمایت از دو سازمان محلی حفاظت از جنگل‌ها، شبکه بیوتوپ کیوتو و شورای فرهنگ جنگل سنتی کیوتو، که پروژه‌هایشان به افزایش تنوع زیستی برای مقابله با لغزش‌های زمین به دلیل تک‌فرهنگ کمک می‌کند، استفاده می‌کند. مهمانان و مردم محلی می‌توانند به تورهای پایداری در پشت خانه ملحق شوند تا شاهد شیوه‌های پایداری هتل باشند، که شامل تحویل محصولات در جعبه‌های قابل استفاده مجدد از مزارع احیاکننده در شعاع شش مایلی برای کاهش مایل غذا و انتشار CO2 می‌شود.

آبگرم

امکانات اسپا و تندرستی شامل حمام آب گرم الهام گرفته از انسن با چشم‌انداز باغی آرام، همراه با سونای خشک و مرطوب، و یک استخر 62 فوتی سرپوشیده با کابانا و یک نقاشی دیواری عجیب با الهام از جنجی است که ابرها را به تصویر می‌کشد. بوتیک کوچک اسپا محصولات محلی را به فروش می‌رساند – روغن کاملیا که به‌طور سنتی توسط مایکو گیشا استفاده می‌شود و بخور از مغازه‌ای که معابد منطقه را تامین می‌کند. در اینجا، Six Senses Alchemy Bar به مهمانان اجازه می‌دهد دستور العمل‌هایی درست کنند که مستقیماً با میراث کیوتو مرتبط است، مانند ماسک صورت ماچا یا اسکراب‌های فصلی لوبیا.

چهار اتاق درمان هر کدام موضوع متفاوتی دارند. به عنوان مثال، اتاق صدا دارای یک گونگ و ده ها زنگ طلایی مانند قطره است که از سقف آن آویزان شده است. بسیاری از درمان‌ها چند حسی هستند، مانند Ah-Un، یک ماساژ تقویت‌کننده Qi که از چنگال‌های تنظیم در نقاط طب سوزنی استفاده می‌کند، و واتسو در یک استخر گرم. حتی تجربیات بچه ها از جمله نقشه برداری پا وجود دارد. گزینه omakase به درمانگران اجازه می دهد تا تجربه ای را برای مهمانان ایجاد کنند. بعد از 15 دقیقه غربالگری سلامتی، یک ماساژ توصیه شده بالای بدنم دریافت کردم که شانه هایم را تا اندازه ای پایین آورد که به نظر می رسید اینچ.

یک اتاق حسی اختصاصی برای جلسات یوگای هوایی و سنتی، شفای صدا و جلسات مدیتیشن استفاده می‌شود، در حالی که سالن ریکاوری Biohack در کنار ویژگی آب بامبو قرار دارد و دارای ابزارهایی از جمله فشرده‌سازی درمانی و ماسک‌های صورت LED است که می‌تواند به بهبود یا درد پس از سفر کمک کند. از 1083 دلار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا