اخبار گردشگری

این بنای تاریخی برای همیشه زیر آب می‌رود + عکس

به گزارش تودی تریپ به نقل از اطلاعات آنلاین، ورونیک چانکوفسکی، رئیس فرانسوی دانشکده باستان شناسی آتن که در 150 سال گذشته با مجوز دولت یونان در حال کاوش در این محوطه بوده است، گفت: دلوس محکوم به ناپدید شدن است. در 50 سال آینده

درام آرام جزیره کوچک دریای اژه نمی تواند بیشتر از این در تضاد با هیاهو و شلوغی همسایه میکونوس باشد، که هر ساله صدها هزار بازدید کننده را به خود جذب می کند. بدترین آسیب‌های ساختاری در منطقه‌ای دیده می‌شود که زمانی در قرن اول و دوم قبل از میلاد ساختمان‌های تجاری و انباری را در خود جای داده بود. و برای بازدیدکنندگان قابل دسترسی نیست.

«در زمستان آب وارد مغازه ها می شود. ژان چارلز مورتی، مدیر مأموریت فرانسوی در دلوس و محقق مؤسسه دولتی مطالعات معماری باستانی فرانسه، می گوید: «آب در حال خوردن پایه های دیوارها است.

مورتی که در 40 سال گذشته در حفاری جزیره شرکت داشته است، گفت: “هر سال در بهار من متوجه فروریختن دیوارهای جدید می شوم.”

چانکوفسکی گفت: در 10 سال گذشته دریا در برخی از نقاط جزیره تا 20 متر بالا آمده است. مطالعه ای که در سال گذشته توسط دانشگاه Aristotelio تسالونیکی انجام شد نشان داد که افزایش دما همراه با سطوح بالای رطوبت می تواند به طور قابل توجهی بر ترکیب شیمیایی برخی از مواد مورد استفاده در ساختمان های میراث تاثیر بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا