ایران گردی

این استان ایران یکی از قطب‌های تولید کننده اسب است

دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: اصفهان یکی از قطب های تولید اسب است. با اجرای مستمر مسابقات و ایجاد بازار می توانیم از این بخش نیز حمایت کنیم.

به گزارش تودی تریپ به نقل از فارس، مصطفی دهدشتی دبیر فدراسیون سوارکاری در حاشیه هیئت سوارکاری استان اصفهان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: روز گذشته یکی از اتومبیلرانان برتر کشور در سانحه رانندگی جان باخت. نام محمدرضا بهرامی را گم کرده ایم.

وی افزود: رضا زندی خاوری رئیس فدراسیون سوارکاری به دلیل اینکه در انتخابات فدراسیون ثبت نام کرده بود برای جلوگیری از شبهات احتمالی در این جلسه حضور نداشت. تعامل و همدلی از عوامل اصلی رسیدن به اهداف مورد نظر است، امیدوارم با تلاش مضاعف بتوانیم به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی افزود: یکی از مسائل مهم توجه به بزرگانی است که دانش خود را به نسل جوان نقد می کنند و این ما را به قله افتخار نزدیک می کند. توجه به تمرینات از دیگر نکات مهمی است که در رسانه های فدراسیون سوارکاری درباره آن صحبت می شود.

دهدشتی تاکید کرد: در دور افتاده ترین استان ها مانند سیستان و بلوچستان کلاس های آموزشی پس از حدود 20 سال برگزار می شود. گردشگری سوارکاری یکی از راه های رواج ورزش سوارکاری است که با شناسایی ظرفیت ها محقق خواهد شد.

دبیر فدراسیون با بیان اینکه تعداد زیادی اسب در کشور داریم، خاطرنشان کرد: اصفهان یکی از قطب های پرورش اسب است. با اجرای مستمر مسابقات و ایجاد بازار می توانیم از این بخش نیز حمایت کنیم.

وی ادامه داد: دو نفر از اعضای هیئت سوارکاری استان اصفهان در فدراسیون سوارکاری حضور دارند. سیروس گودری پور در کمیته تمرینی همراه ما است و مسعود مکاری نژاد نیز در بازی های آسیایی هانگژو سوارکار تیم ملی پرش با اسب خواهد بود و برای او آرزوی سلامتی داریم.

دهدشتی در پایان گفت: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از افراد مجرب و با انگیزه، اهداف مورد نظر محقق خواهد شد. قلب هر یک از ما برای سواری و سربلندی ایران عزیزمان می تپد و باید به هم کمک کنیم.

سواری مورد تاکید پیامبر اسلام است

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه هیئت سوارکاری استان اصفهان با گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید حججی گفت: کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو چین مفتخر است. با نام شهید محسن حججی به همت خیراللهی در حال پیشرفت به پاس سواری ولایت.

این استان ایران یکی از مراکز تولید اسب است

وی افزود: اسب سواری رشته ای جذاب، مهیج و دلسوز است که مورد توجه مذهبی، ورزشی و فرهنگی است. سوارکاری مورد تاکید پیامبر اسلام بود، امیدوارم شاهد پیشرفت و توسعه این رشته در استان باشیم.

انتهای پیام/63134/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا