ایران گردی

اطلاع از فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت توریسم با حضور در نمایشگاه ایروان

به گزارش تودی تریپ به نقل از خبرآنلاین، دکتر مجید کیانی از برپایی نمایشگاه بسته های سرمایه گذاری و فرصت های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شهر ایروان ارمنستان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای اجرای این نمایشگاه است. اجرای وظایف دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در بازه زمانی 3 تا 5 شهریور در محل نمایشگاه ایروان

وی ادامه داد: ارائه بسته های سرمایه گذاری با توجه به علاقه فعالان اقتصادی ارمنستان، ارائه محصولات تولید شده در مناطق آزاد برای مذاکره و صادرات در ارمنستان و معرفی ظرفیت های گردشگری با محوریت گردشگری تفریحی، آموزشی و درمانی است. از محورهای این نمایشگاه است.»

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از حضور سازمان های دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه تصریح کرد: علاوه بر تبلیغات محیطی و رسانه ای در ارمنستان، دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه با هماهنگی سفارت ایران در ایروان، مقامات محلی و ملی ارمنستان، سفرای سایر کشورهای مستقر در ایروان به ویژه سفرای کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه گذاری از هلدینگ های کشور میزبان، فعالان رسانه ای و ایرانیان مقیم ارمنستان دعوت شده بودند.

وی برگزاری نشست های تخصصی در حوزه اقتصاد، گردشگری و ترانزیت را یکی از برنامه های همراه این نمایشگاه خواند و خاطرنشان کرد: با موافقت وزارت امور خارجه دیدارهایی بین مسئولان دو کشور برگزار می شود. کشورها به بررسی و رفع موانع تجارت و ترانزیت بپردازند.

کیانی بازار ارمنستان را دروازه ورود به اتحادیه اوراسیا دانست و با اشاره به حضور پررنگ تجار روسی در ایروان گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی بخش خصوصی به ویژه واحدهای صنعتی و کشاورزی ارس داشته ایم. برای شرکت در این نمایشگاه و بیش از 70 غرفه در خوشه های مختلف وجود دارد. آنها توانایی ها و دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا