ایران گردی

از دیدن این هتل عجیب و استخرش در عربستان انگشت به دهان می مانید! + عکس

به گزارش تودی تریپ؛ یکی دیگر از پروژه های نئوم به عنوان بخشی از طرح جاه طلبانه عربستان سعودی برای تبدیل منظره بیابانی این کشور به بهشت ​​توریستی رونمایی شد. این طرح عجیب و آینده نگر که «تریام» نام دارد، شامل یک استراحتگاه است که به عنوان یک هتل ساخته شده است و یک استخر شنای بزرگ به طول 450 متر بالای یک منطقه از آب.

ساختار پل مانند تریام، سواحل شمالی و جنوبی یک تالاب را در منطقه ساحلی عربستان سعودی به هم متصل می کند. قسمت پل سازه از دو قسمت تشکیل خواهد شد. قسمت های پایینی اتاق های هتل را در خود جای می دهند که هر کدام دارای کف و سقف شیشه ای هستند.

تریام سواحل شمالی و جنوبی مردابی در عربستان سعودی را به هم متصل می کند.

بالای اتاق های هتل استخر بی نهایت قرار دارد که شامل فضای سبز، فضای استراحت، چتر و مسیرهای پیاده روی نیز می شود. امکانات رفاهی و فضاهای بیرونی ویژگی اصلی پل است و شامل سالن بدنسازی، استخر آب گرم و فعالیت هایی مانند غواصی و موج سواری است. ویدئوی تبلیغاتی نئوم نیز تراس ها و استخر کوچکتر را نشان می دهد.

نئوم در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح می دهد: «منظره خلاقانه پل از فاصله دور یک توهم بصری شبیه غروب خورشید ایجاد می کند. طبقات پایین و فوقانی دارای مناظر پانوراما از تالاب و آسمان هستند و در عین حفظ گسترش طبیعی خط ساحلی، در چشم انداز محو می شوند.

این بیانیه ادامه داد: شکوه بصری تراس با استخر 450 متری روی پشت بام بیشتر شده است. از ارتفاع 36 متری از سطح دریا، مهمانان تجربه قایقرانی باورنکردنی را با مناظر پانوراما خیره کننده از تالاب، مرجان های پر جنب و جوش و آب های آرام و بی پایانی که تا افق امتداد دارند، تجربه خواهند کرد.

Triam توسط Mark Foster Gage، Bashir Bamhassan و Joe Tabet طراحی شده است و فاصله چندانی با شهر Linne ندارد که در خلیج عقبه در حال ساخت است. بیشتر تحولات عربستان سعودی از جمله پروژه های النان، زینور و زردون در این حوزه متمرکز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا