ایران گردی

اختصاص اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی

به گزارش تودی تریپ به نقل از ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره موضوع اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: معتقدیم حداقل ارائه خدمات به گردشگران باید رعایت شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در گفت و گوی اختصاصی در برنامه «ویریداد» گفتگوی رادیویی درباره مشکل اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: در این مورد ما، چون بحث داریم فکر کنید حداقل خدمات گردشگری ارائه شود

وی خاطرنشان کرد: فقط سیم کارت های بدون فیلتر نیست و فکر می کنم این موضوع صحت دارد و کارشناسان نیز آن را پذیرفته اند. ما هم در کمیسیون هایی که به این موضوعات رسیدگی می کردند و توضیح می دادند شرکت کردیم و فکر می کنم اقناع عمومی هم محقق شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کسانی که این خدمات را در داخل کشور به گردشگران خارجی ارائه می دهند تا سکوهای داخلی ما عمومی شود – که دعا می کنیم این اتفاق بیفتد و وزیر ارتباطات نیز گزارش خوبی در شورای عالی ارائه کرد. فضای مجازی روز گذشته داد – آنها باید بتوانند این خدمات را ادامه دهند. چون گردشگری ما نباید به خطر بیفتد.

ضرغامی در پایان گفت: پیگیر این کار هستیم و امیدواریم به زودی انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا