ایران گردی

آشنایی با هتل‌های ۴ستاره یزد برای یک سفر به شهر تاریخی ایران

هتل های 4 ستاره یزد با ارائه خدمات با کیفیت و استانداردهای بین المللی پاسخگوی مسافرانی هستند که به دنبال اقامتی مجلل و راحت در شهر یزد هستند. این هتل ها با امکاناتی مانند اتاق های بزرگ و مجهز، رستوران هایی با منوی غنی و متنوع، اتاق کنفرانس و تجهیزات حرفه ای صوتی و تصویری، استخر، سونا و جکوزی، سالن های بدنسازی و 24 سعی در پاسخگویی به نیاز مسافران در طول اقامت دارند. -روم سرویس ساعتی این هتل ها با موقعیت عالی خود دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری معروف یزد را نیز برای مسافران فراهم می کنند.

در زیر نام برخی از بهترین و مشهورترین آنها آورده شده است هتل های 4 ستاره یزد ما تو را آوردیم؛ می توانید هر زمان که بخواهید با او ملاقات کنید هتل های 4 ستاره یزد، این لیست را ببینید. سایت booking.irیکی از معتبرترین سایت های رزرو هتل در ایران محسوب می شود. جهت رزرو هتل یزد شما همچنین می توانید به راحتی از طریق وب سایت booking.ir رزرو هتل 4 ستاره یزد. لیستی از برخی از بهترین ها هتل های 4 ستاره یزد از پایین آمد

هتل مشیرالممالک

هتل مشیرالممالک یزد هتلی زیبا و مجلل متعلق به دوره قاجاریه که بهترین هتل در این لیست است هتل های 4 ستاره یزد واقع شده است، می تواند اقامت شما در یزد را فراموش نشدنی کند. کیفیت این اقامتگاه نسبت به قیمت آن که از شبی 15.000.000 تا 8.500.000 تومان متغیر است برای کسانی که به دنبال هتل درجه یک برای اقامت در یزد هستند بسیار مناسب است. کیفیت غذا و پذیرایی این هتل یکی از مهم ترین معیارهایی است که مسافران در نظر می گیرند. از نظر موقعیت مکانی و دسترسی بهترین شرایط را برای شما فراهم می کند. زیرا به راحتی می توانید از مکان های تاریخی و تفریحی یزد دیدن کنید.

معمولا اولین چیزی که بعد از نمای بیرونی هتل و طراحی کلاسیک فضای داخلی هتل مشیرالممالک مورد توجه قرار می گیرد، رفتار کارکنان هتل است. برخورد دوستانه پرسنل و کمک 24 ساعته سرویس اتاق هتل به شما کمک می کند تا مشکلات خود را به راحتی حل کنید. امکاناتی که این هتل در اختیار شما قرار می دهد باعث شده بیشتر افراد از این هتل صرف نظر کنند هتل های 4 ستاره یزدماندن را انتخاب کن

هتل ارگ یزد

اگر می خواهید در محیطی دلپذیر و زیبا در یزد زندگی کنید، این هتل انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود. هتل ارگ یزد مزیت های قابل توجهی نسبت به سایرین دارد هتل های 4 ستاره یزد ایناهاش. تمیزی اتاق ها و فضای هتل، کیفیت نسبت به قیمت رزرو، مودب بودن پرسنل و رفتار حرفه ای آنها در رفع مشکلات میهمانان و …. رتبه های بسیار خوبی از مسافران دریافت کرده اند. امکانات رفاهی این اقامتگاه باعث شده تا افراد زیادی برای آسایش و آسایش خود و خانواده خود این هتل را برای اقامت در یزد انتخاب کنند. این هتل همچنین به شما اینترنت رایگان در لابی ارائه می دهد تا به امور خود رسیدگی کنید. قیمت اقامت در این هتل در مقایسه با امکانات رفاهی آن کمی بالاست. قیمت از 19.000.000 تومان تا 8.000.000 تومان در هر شب می باشد و شما می توانید با توجه به انتظارات خود اتاق مورد نظر را رزرو کنید.

آشنایی با هتل های 4 ستاره یزد برای سفر به شهر تاریخی ایران

نمای بیرونی هتل 4 ستاره ارگ ​​یزد

هتل آواسا یزد

این هتل در مقایسه با دو هتل قبلی که در خدمت شما بود، امتیاز نسبتاً متوسطی را از مسافران دریافت کرد. هزینه اقامت در این هتل 4 ستاره از شبی 700000 تا 200000 تومان خواهد بود. بسته به میزان هزینه و امکاناتی که می خواهید می توانید اتاقی را انتخاب کنید. می توانید بین آنها بگویید هتل های 4 ستاره یزدمقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین هتلی که می توانید پیدا کنید آواسا خواهد بود. این هتل در منطقه ای واقع شده است که می توانید به راحتی و هر زمان که بخواهید یزد را بگردید. این هتل ابتدایی ترین و کاربردی ترین امکانات را در بهترین شرایط ممکن در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در بودجه خود برای کارهای دیگر صرفه جویی کنید. این هتل با ۲۸ اتاق در ۲ طبقه مکان مناسبی را برای اقامت مسافران در یزد ایجاد کرده است.

هتل ملک التجاجار یزد

این هتل قدیمی و قدیمی با معماری خاص و زیبای خود یکی از محبوب ترین هاست هتل های 4 ستاره یزد هستند. هتل ملک التجار نیز در مقایسه با سایر هتل های 4 ستاره در رتبه متوسط ​​قرار دارد. با این حال، در مقایسه با قیمت آن، ویژگی های خوبی ارائه می دهد. این هتل در واقع با بازسازی یکی از خانه های قدیمی یزد ساخته شده است. این هتل 4 ستاره به لطف معماری قدیمی و کلاسیک خود فضایی گرم و صمیمی را برای شما ایجاد می کند. قدمت هتل ملک التجار به دوران قاجار می رسد و این را می توان در حال و هوای این خانه و تمامی اجزای آن مشاهده کرد. یکی از مزیت های این هتل این است که در صورت تمایل می توانید از چایخانه سنتی آن نیز بهره ببرید و اوقات خوشی را در کنار همراهان خود سپری کنید. قیمت رزرو هر شب از 18000000 تا 6500000 تومان متغیر است.

طراحی اتاق زیبا و سنتی هتل ملک التجار یزد

طراحی اتاق زیبا و سنتی هتل ملک التجار یزد

امکانات مشترک هتل های 4 ستاره یزد

برخی از امکانات رفاهی وجود دارد که هتل های 4 ستاره یزد و به طور کلی هتل های حرفه ای ارائه می دهند و می توان گفت وجه اشتراکی با هم دارند. برخی از این ویژگی ها و مزایا در زیر ذکر شده است:

* در دسترس بودن اتاق کنفرانس و جلسه برای جلسات کاری

* وجود نمازخانه برای انجام فرایض دینی

* آسانسور در هتل های دارای طبقات زیاد

* سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی در اتاق ها و راهروهای هتل

* کافه و رستوران با غذاهای ایرانی و خارجی

* وجود کپسول آتش نشانی در راهرو

* سیستم اطفای حریق در صورت لزوم

* سرویس تاکسی تلفنی و اینترنتی هتل

* وجود ویلچر برای سالمندان و معلولان

* سرویس اتاق و نگهداری 24 ساعته

* خدمات لباسشویی و خشکشویی

* اینترنت رایگان و نامحدود در لابی هتل

* گاوصندوق در برخی اتاق ها موجود است

* سالن بدنسازی رایگان در برخی هتل های 4 ستاره یزد

* ماساژ و صورت رایگان در صورت رتبه بالاتر هتل.

* اتاق چمدان

به صف شدن

اسامی هتل های 4 ستاره یزد

آدرس هتل

شماره تلفن هتل

1

مشیرالممالک

خیابان الهبال، بلوار مشیر

03535239763

2

ارگ

خیابان صفایی، بلوار شهیدان اشرف، جنب مهرآوران بستان، روبروی سرداب زرتشتیان

03538285000

3

آواسا

خیابان مهدی جنب پارک وحشی بافقی

09133578322

4

زنبق

بلوار جمهوری

03535260919

5

مالک التجار

خیابان قیام، کوچه بازارچه پنجه علی

03536303030

آدرس و تلفن هتل های 4 ستاره یزد

بهترین انتخاب در بین هتل های 4 ستاره یزد

اگر می خواهید یک هتل مناسب و خوب برای اقامت خود در یزد پیدا کنید، مطمئنا لیست تهیه شده توسط هتل های 4 ستاره یزد به شما کمک خواهد کرد سایت booking.ir به عنوان یکی از معتبرترین سایت های رزرو و رزرو هتل به شما امکان می دهد بهترین ها را بیابید. هتل های 4 ستاره یزد آنها را بشناسید و با توجه به ویژگی ها و معیارهای آنها انتخاب کنید. نظرات کاربران و مهمانان قبلی را در نظر بگیرید هتل های 4 ستاره یزدبه تصمیم نهایی شما کمک زیادی می کند. یکی از چیزهایی که فقط مربوط به ظاهر نیست هتل های 4 ستاره یزد این معماری ایرانی یزدی است که در طراحی داخلی اتاق های هتل نیز مورد توجه قرار گرفته است. پایبندی به اصول معماری ایران باستان، فضایی گرم و صمیمی هتل های 4 ستاره یزد داده شده در صورت تمایل می توانید از شماره تلفن ذکر شده جهت تماس استفاده نمایید هتل های 4 ستاره یزد که در بالا ذکر شد برای رزرو اتاق با پذیرش این هتل ها تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا