ایران گردی

آزمایش حیرت آور ناسا بر روی کره زمین

به گزارش تودی تریپ، همانطور که دیجیاتو می نویسد، در این ماموریت، چهار داوطلب که ناسا آنها را فضانوردان آنالوگ می نامد، در یک محیط شبیه سازی شده سه بعدی به مساحت 1700 متر مربع واقع در مرکز فضایی ناسا در هیوستون تگزاس زندگی خواهند کرد. بله، آنها زندگی می کنند. این زیستگاه که Mars Dune Alpha نام دارد، چالش های یک ماموریت به مریخ از جمله محدودیت منابع، خرابی تجهیزات، تاخیرهای ارتباطی و استرس محیطی را شبیه سازی می کند.

شرکت کنندگان در این برنامه وظیفه پرورش سبزیجات، شبیه سازی “پیاده روی فضایی” در یک جعبه شنی، مشاهده آزمایش های علمی مانند آزمایش های انجام شده در ایستگاه فضایی بین المللی و پیروی از یک رژیم ورزشی سخت را خواهند داشت.

ناسا به دنبال متقاضیانی برای دومین ماموریت CHAPEA خود است که در بهار 2025 پرتاب خواهد شد. مدرک کارشناسی ارشد در رشته STEM یا دو سال تجربه در این زمینه یا حداقل 1000 ساعت پرواز در هواپیما نیز الزامی است.

ناسا در بیانیه ای نوشت: «متقاضیان باید اشتیاق به ماجراجویی های منحصر به فرد و ارزشمند داشته باشند و علاقه مند به همکاری با ناسا برای آماده شدن برای اولین سفر انسان به مریخ باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا