رستوران گردی

کافه های ارزان قیمت کرج کجاست؟

کافه های ارزان قیمت کرج کجاست؟ این روزها کافه گردی و رستوران گردی به یکی از اصلی ترین تفریحات جوانان در هر شهر از کشورمان تبدیل شده است. در شهر کرج هم کافه ها و کافه رستوران های جذابی پیدا می شود که هر کدام از آنها را می توان یک پاتوق جذاب دانست. البته با توجه به قیمت های بالای برخی از کافه ها بهتر است با کافه های ارزان قیمت و اقتصادی آشنا شوید تا برای قرارهای اول عاشقانه یا قرارهای دوستانه و رسمی کافه های ارزانتری را انتخاب کنید. در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم بهترین و اقتصادی ترین کافه های کرج را معرفی کنیم.

کافه پدرا در عظیمیه کرج

عظیمیه یکی از محله های گران قیمت و لوکس کرج محسوب می شود که کافه های متعددی را در خود جای داده است. کافه پدرا در عظیمیه هم یکی از کافه های لاکچری با محیط زیبا و مدرن است که البته قیمت اقتصادی غذاها و نوشیدنی های منوی آن باعث محبوبیتش شده است. اگر به دنبال بهترین کافه های کرج با قیمت های اقتصادی هستید قطعا پدرا می تواند گزینه اول شما باشد.

منوی متنوع این کافه دست شما را در سفارش انواع غذاهای رژیمی، فست فود، سالاد و انواع نوشیدنی باز می گذارد. همچنین این کافه شامل دو بخش سرباز و سرپوشیده می شود که می توانید قرارهای خود را در این فضاها برگزار کنید.

آدرس: کرج، عظیمیه، شمال میدان استقلال، نبش کوچه شهید میر زنده‌دل، کافه پدرا

کافه شکلات بام در کرج

کافه شکلات یکی دیگر از کافه های اقتصادی و نسبتا ارزان کرج محسوب می شود. این کافه در بام کرج قرار گرفته و به همین دلیل هم به پاتوق اصلی جوانان تبدیل شده است. بام کرج که در بلوار طالقانی شمالی قرار گرفته فضای فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد تا تمام شهر را زیر پای خود حس کنید. اما در کنار پیاده روی نسبتا طولانی برای رسیدن به بالای بام بهتر است صرف نوشیدنی و غذا در کنار بام را فراموش نکنید.

منوی کافه شکلات بام کرج شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم می شود و همچنین انواع غذاهای خارجی و فست فودها برای شما سرو می شود. معمولا افراد زیادی از کافه شکلات برای برگزاری تولد کمک می گیرند. بنابراین اگر به دنبال بهترین و ارزانترین کافه کرج برای برگزاری تولد هستید کافه شکلات گزینه مناسبی محسوب می شود.

آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، گلستان 21، کافه شکلات بام

کافه برچی در گوهردشت کرج

گوهردشت کرج در واقع شمال شهر کرج محسوب می شود و در این منطقه کافه های گران قیمت و لاکچری زیادی وجود دارد. اما کافه برچی از کافه های اقتصادی با قیمت های مناسب در گوهردشت است که منوی متنوع آن و البته فضای شیک و لاکچری کافه باعث محبوبیتش در کرج شده است. این کافه در نزدیک دانشگاه آزاد کرج قرار گرفته و همین موضوع هم باعث شناخته شدن کافه برچی بین جوانان کرجی شده است.

اگر دوست دارید بعد از کلاس ها و یا برای قرارهای عاشقانه و دوستانه خود یک کافه باکیفیت اما اقتصادی را انتخاب کنید کافه برچی گوهردشت یک گزینه ایده آل است.

آدرس: کرج، بلوار موذن، جنب دانشگاه آزاد، خیابان دانشگاه، نبش خیابان میرغفاری، کافه برچی

کافه کلاژ در کرج

کافه کلاژ کرج با منوی متنوعی از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، اسنک، پیتزا، سالاد، انواع کیک و دسرها به یک پاتوق همیشگی برای جوانان گوهردشت تبدیل شده است. این کافه هم در نزدیکی دانشگاه آزاد کرج در منطقه گوهردشت قرار گرفته و میزبان اکثر دانشجوهاست.

افرادی که دوست دارند در یک محیط ساده و صمیمی قرارهای عاشقانه و دوستانه خود را برگزار کنند کافه کلاژ می تواند گزینه خوبی برای آنها باشد. به خصوص که قیمت های این کافه نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است.

آدرس: کرج، گوهردشت، روبه‌روی دانشگاه هنر، کافه کلاژ

کافه صاحبقرانیه مهرشهر کرج

مهرشهر کرج یکی دیگر از مناطق گران قیمت این شهر محسوب می شود که اکثر کافه های آن هم قیمت های بالا و نجومی دارند. به همین دلیل پیدا کردن کافه های ارزان در مهرشهر کرج شاید کار آسانی نباشد. کافه صاحبقرانیه نسبت به کیفیت فوق العاده غذاها و نوشیدنی ها و همچنین سالن سقف شیشه ای و دو طبقه مجزا و محیط شیکی که دارد، قیمت های مناسبی دارد. شما می توانید در محیط شیک و لاکچری کافه صاحبقرانیه غذا و نوشیدنی خود را میل کنید و از این کافه برای قرارهای دوستانه و رسمی و عاشقانه استفاده کنید.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 223، کافه صاحبقرانیه

کافه لانژ عظیمیه کرج

یکی دیگر از کافه های اقتصادی کرج کافه لانژ نام دارد که در عظیمیه قرار گرفته است. در عین حال که اکثر کافه های عظیمیه قیمت های بالایی دارند شما می توانید در کافه لانژ انواع نوشیدنی ها، دسرها، کیک ها و انواع غذاها و سالادها را با قیمت مناسبی میل کنید. در این کافه رستوران شما می توانید از محیط سرسبز و آلاچیق ها استفاده کنید و در یک محیط دلنشین سفارش خود را میل کنید.

آدرس: کرج، عظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران زمین، کافه لانژ

کافه دارچین در کرج

کافه دارچین یکی از کافه های جهانشهر کرج است که کیفیت بالای غذاهای آن در تمام شهر زبانزد است. منوی کافه دارچین از تنوع بالایی برخوردار بوده و طبق نظرات مشتریان نوع رفتار پرسنل این کافه بسیار خوب است. فضای این کافه فضای ساده و شیکی است که می توانید در کمال آرامش و سکوت از صرف نوشیدنی یا غذا لذت ببرید. اگر برای قرار عاشقانه یا دوستانه خود در جهانشهر کرج به دنبال کافه هستید کافه دارچین می تواند گزینه ایده آلی محسوب شود.

آدرس: کرج، جهانشهر، میدان هلال احمر، نبش کوچه سنبل، کافه دارچین

سخن پایانی

کافه های ارزان قیمت کرج کجاست؟ در این مطلب سعی کردیم کافه های اقتصادی مهرشهر، جهانشهر، گوهردشت، عظیمیه و دیگر مناطق کرج را معرفی کنیم. اکثر قرارهای کاری، دوستانه و عاشقانه ما در کافه ها برگزار می شود و شناخت بهتر نسبت به کافه های ارزان قیمت می تواند در صرفه جویی هزینه ها و حفظ پرستیژ کمک زیادی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا