ایران گردی

نمایشگاه گل و گیاه در بابل برگزار شد

همزمان با فرارسیدن عید نوروز، نهمین نمایشگاه گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه های این شهر در مصلی بابل افتتاح شد.

به گزارش تودی تریپ به نقل از تسنیم، مهدی کیانی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: این نمایشگاه در مصلی بایل افتتاح شد و شهرداری بابل با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و همچنین تهیه گل و گیاه برای عموم مردم این شهر افتتاح شد. سال و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استانی و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و کاهش دست دلالان و ارائه محصولات از تولید تا مصرف.

وی با بیان اینکه هدف اصلی شهرداری حفظ و توسعه فضای سبز است، گفت: در حوزه شهری، شهرداری توسعه و استعداد فضای شهری برای استفاده شهروندان را در دستور کار و جزو وظایف خود قرار داده است. .

شهردار بابل خاطرنشان کرد: شهرداری در سطح کشور در زمینه حفظ داده های شهری اقداماتی انجام داده است و در آینده نزدیک شهر بابل به عنوان اولین شهر دارای تالاب در شمال کشور معرفی خواهد شد. امیدواریم این فضا به حفظ محیط شهری و استفاده موفق از آن برای نسل های آینده کمک کند

محمد زمان یعکوبی، رئیس کمیته فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل نیز به تسنیم گفت: با همت و تلاش جمعی بستگان شاهد اتفاقاتی در حوزه فضای سبز و زیباسازی شهرداری بابل هستیم. “

عضو شورای شهر بابل ادامه داد: در شهرداری و شورا نسبت به درختکاری و توسعه بسیار جدی هستیم و تقریباً در هر جایی که فضای سبز مناسبی وجود داشت درختکاری کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: سرسبزی و درختان باعث افزایش سرانه فضای سبز و بهبود کیفیت زندگی شهری می شود و تا امروز بیش از 3 هزار اصله نهال از انواع افرا، تبریز و … در شهرستان بابل کاشته شده است. درختان پرتقال کاشته شده و این روند افزایش سرانه فضای سبز با همکاری سازمان سیما منظر ادامه دارد.

رئیس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل افزود: موضوع ثبت نام درختان عید غدیر از میدان غدیر تا میدان شهرآذری و تا میدان شهید سلیمانی ثبت دیجیتال شده و در سایر میادین نیز در حال انجام است. همچنین.

سید مرتضی حسینی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بابل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شرکت کنندگان زیادی در این نمایشگاه از سراسر کشور از شهرهای محلات و اصفهان و … داشته اند. راه اندازی غرفه ها

وی تاکید کرد: رویکرد ما در نمایشگاه امسال توجه ویژه به تولیدکنندگان شهرمان بود و جلساتی را با جهاد کشاورزی هماهنگ کردیم و این تولیدکنندگان به ما معرفی شدند و با استقبال خوبی از سوی این تولیدکنندگان مواجه شدیم و با توجه به اتفاقات خوبی که انجام شد. اتفاق افتاد، نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد و به همین دلیل غرفه های خوبی در این دوره از نمایشگاه برپا شد.

حسن گرایلی نژاد یکی از غرفه داران در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: ما در زمینه تولید و تکثیر درختچه ها و درختان زینتی فعالیت داریم و به عنوان پیمانکار به این کار مشغول هستیم.

وی با بیان اینکه از مسئولان انتظار مساعدت و همکاری بیشتر داریم افزود: متاسفانه از سوی مسئولان مربوطه حمایت نمی شویم و انتظار داریم حرف و درد ما را بشنوند و کمکمان کنند.

این باغدار افزود: از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کردیم و پس از مدت کوتاهی عملیات خود را افزایش دادیم و زمینی به مساحت دو هکتار آماده کردیم که در آن درختان و درختچه های فضای باز تولید و گل های فصلی تولید می کنیم.

وی تاکید کرد: به کشورهای مرزی دریای خزر صادرات داشتیم.

یکی دیگر از غرفه داران نیز گفت: از شهرستان محلات به این نمایشگاه آمدیم و انواع گل های فصلی را تولید و عرضه می کنیم و نمایشگاه بابل یکی از بهترین و پرفروش ترین نمایشگاه هایی است که هر ساله در آن شرکت می کنیم.

این بانوی تهیه کننده تاکید کرد: به دلیل نظم و مدیریت خوب این نمایشگاه شرکت کردیم و حضور بسیار خوبی دارد.

به گزارش تسنیم، نهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه بابل از 14 تا 20 اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

تحریریه تودی تریپ

ما در تودی تریپ سعی می کنیم بهترین راهنمای سفر برای تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا