ایران گردی

مرگ آور ترین مکان های جهان + عکس

در حالی که مکان های زیادی در جهان وجود دارد که به راحتی می توان آنها را به عنوان انعکاس آسمان رد کرد، اما مکان های دیگری وجود دارند که به دلیل خطرات ناشناخته ای که در هر گوشه ای در کمین هستند، حتی توصیه نمی شود از آنها عبور کنید.

به گزارش سلام اما به نقل از خبرآنلاین، مکان هایی هستند که اگر به دنبال مقصدی ایده آل برای سفر هستید، نباید از آنها دیدن کنید. مکان های خاصی که به عنوان خطرناک ترین مکان های جهان برای بازدید فهرست شده اند و فقط یک ماجراجوی واقعی می تواند به آن سفر کند.

جاده مرگ

جاده یونگاس شمالی به دلایل خوبی به «جاده مرگ» معروف است. بالا رفتن و پایین آمدن از این جاده 69 کیلومتری به دلیل مه، رانش زمین، آبشارها و صخره هایی که در هر پیچ به ارتفاع 610 متر می ریزند، به شدت خطرناک است و آن را به یکی از خطرناک ترین مکان های دیدنی در جهان تبدیل می کند.

این مسیر که رسما به عنوان جاده یونگاس شمالی شناخته می شود، توسط اسیران جنگی پاراگوئه ای از یک درگیری مرگبار با چاقو در دهه 1930 برای اتصال لاپاز به لاس یونگاس و آمازون ساخته شد. در سال 1995، بانک توسعه بین المللی ایالات متحده آن را “خطرناک ترین جاده جهان” اعلام کرد. تا سال 1994، هر سال تقریباً 300 راننده کشته می شدند و قبل از اینکه ساخت جاده جدید بین لاپاز و کوریکو در سال 2006 به پایان برسد، سالانه تقریباً 300 نفر در این جاده جان خود را از دست می دادند.

مرگبارترین مکان های جهان/عکس

جزیره مار

جزیره ای در 25 مایلی سواحل برزیل وجود دارد که هیچکس جرات قدم زدن در آن را ندارد. گفته می شود آخرین ماهیگیری که خیلی از این سواحل دور شده بود، چند روز بعد مرده و غرق در خون در قایق خود شناور پیدا شد. این جزیره مرموز که با نام ایلها دا کوئیمادا گرانده شناخته می شود، راه رفتن در آن چنان خطرناک است که دولت برزیل بازدید از آن را ممنوع کرده است. این جزیره محل زندگی انواع مارهای سمی مانند مار طلایی، افعی و یکی از مرگبارترین مارهای جهان است. این مطمئنا خطرناک ترین مکان روی زمین است.

Omiaken

Oymyakon یک روستای کوچک واقع در استان Oymyakon روسیه است. این مکان به دلیل شرایط آب و هوایی شدید یکی از خطرناک ترین مکان ها محسوب می شود. دمای شدید زندگی در این منطقه را غیرممکن می کند. دمای هوا تا -40 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و گردشگران یا مسافران نمی توانند با خیال راحت از این مکان دیدن کنند زیرا تعداد کمی از مردم می توانند در این دما زنده بمانند.

به غیر از فصول گرم، مردم از این مکان دیدن نمی کنند، زیرا سبزی وجود ندارد و نمی توان چیزی کشت کرد، بنابراین کمبود غذا یکی دیگر از مشکلات اساسی است. تنها حدود 500 نفر توانستند در این مکان مستقر شوند و از سرمای شدید جان سالم به در ببرند.

مرگبارترین مکان های جهان/عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا