دانستنی های سفر

قیمت پارک آبی آکوا مارین استانبول ۱۴۰۳ + امکانات

قیمت پارک آبی آکوا مارین استانبول چقدر است؟ پارک آبی آکوا مارین از معروف ترین و بزرگترین پارک های آبی ترکیه محسوب می شود که در تمام دنیا شهرت پیدا کرده است. گردشگرانی که در طول سال به استانبول سفر می کنند علاوه بر جاذبه های تاریخی و فرهنگی استانبول به تفریح در این پارک آبی می پردازند. اگر شما هم دوست دارید در سفر به استانبول بالا رفتن آدرنالین و هیجان را تجربه کنید، قطعا باید به پارک آبی آکوا مارین مراجعه کنید. اما اگر از هزینه‌های این تفریح اطلاعی ندارید این مطلب از تودی تریپ می تواند به شما کمک کند.

قیمت بلیط پارک آبی آکوامارین به عوامل مختلفی مانند زمان سفر، سن و جنسیت بستگی دارد. در لیست زیر می توانید قیمت بلیط این پارک آبی را برای هر قشر مشاهده کنید:

  • قیمت بلیط پارک آکوا مارین برای بانوان: 60 تا 70 لیر
  • قیمت بلیط پارک آکوا مارین برای آقایان: 70 تا 80 لیر
  • قیمت بلیط پارک آکوا مارین برای کودکان 5 تا 12 سال: 35 تا 45 لیر

توجه داشته باشید که کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می توانند از امکانات این رستوران استفاده کنند. همچنین تهیه بلیط به صورت حضوری از  طریق باجه های موجود در اطراف پارک آبی و به صورت آنلاین برای شما امکان پذیر است.

این پارک آبی از ساعت 10 تا 18 همه روزه باز است. اما توجه داشته باشید که برخی از روزهای سرد سال ممکن است این ساعات با تغییراتی همراه شوند. همچنین در فصل زمستان که اکثر روزهای استانبول با سرمای شدیدی همراه است این پارک آبی تعطیل می باشد. بنابراین بهتر است زمان سفر به استانبول را در تابستان یا بهار قرار دهید تا از آکوا مارین استفاده کنید.

پارک آبی آکوامارین که در سال 1999 احداث شده است نزدیک به 15 هزار مترمربع مساحت دارد. در این پارک آبی می توانید به انواع و اقسام سرسره های طولانی و کوتاه دسترسی داشته باشید تا لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای خود و خانواده و دوستانتان رقم بزنید.

موقعیت جغرافیایی پارک آکوامارین در حاشیه‌ی دریای مرمره است و با توجه به مساحتی که دارد نزدیک به 3 هزار نفر گنجایش دارد. در این پارک بخش مخصوص کودکان هم وجود دارد، پس اگر با فرزندانتان به استانبول سفر کرده اید این تفریح برای شما مناسب است.

همانطور که گفتیم در پارک آبی آکوامارین استانبول امکانات تفریحی و رفاهی متعددی وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سرسره‌های آکوا مارین: کامیکازه، سرسره بلند، چاله سیاه
  • استخرهای آکوا مارین: استخر المپیک، استخر موج، استخر کودکان
  • سایر بازی‌ها و امکانات تفریحی آکوا مارین: رفتینگ، انیمیشن، بازی‌های دریایی، حمام آفتاب، سقوط آزاد، رودخانه دیوانه

همچنین در اکثر شب ها در کنار این پارک آبی دی‌جی و موسیقی زنده پابرجاست تا هیجان به اوج خود برسد. همچنین بوفه و رستوران های اطراف این پارک آبی با هزینه جداگانه در خدمت شما هستند تا پس از چند ساعت شنا و بازی کردن گشنگی را تحمل نکنید.

پارک آکوا مارین استانبول در منطقه اروپایی این شهر قرار گرفته است. با مراجعه به منطقه بویوک چکمجه، خیابان کوماندو می توانید به این پارک آبی برسید. با توجه به شهرت و اهمیت این پارک در جذب گردشگر به استانبول، انتظار می رود که امکانات مناسبی برای حمل و نقل وجود داشته باشد، اما متاسفانه اینطور نیست. این پارک در کنار فرودگاه آتاتورک استانبول و بیرون از شهر قرار گرفته است و به همین دلیل فقط با تاکسی یا ماشین شخصی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

در این مقاله به معرفی پارک آبی آکوامارین، یکی از بهترین پارک‌های آبی استانبول پرداختیم. اگر اهل هیجان هستید و از تفریحات معمول ساحلی خسته شده‌اید، در سفر به ترکیه حتما از این مجموعه‌های آبی دیدن کنید و روزی پر از شادی و نشاط را برای خود رقم بزنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا