دانستنی های سفر

قیمت و لیست دیسکوهای ایرانی در دبی ۱۴۰۳

قیمت دیسکوهای ایرانی در دبی چقدر است؟ دبی در سال های اخیر به قدری پیشرفت و توسعه داشته که به یکی از مقصدهای اصلی گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است. همچنین ایرانیان زیادی در این شهر زیبا و توسعه یافته سرمایه گذاری کرده اند که اکثر آنها به ساخت رستوران ها و کلاب های ایرانی پرداخته اند. به همین دلیل هم ایرانیانی که به دبی سفر می کنند احساس غربت ندارند و می توانند در دیسکوها و کلاب های ایرانی به شادی و پایکوبی بپردازند. در این مطلب از تودی تریپ می توانید قیمت و لیست دیسکوهای ایرانی در دبی را مشاهده کنید.

۵ نکته ضروری برای کلاب‌رفتن در دبی

توجه داشته باشید که هنوز هم دبی یکی از شهرهای اسلامی محسوب می شود و هرچند آزادی بیشتری نسبت به کشور ما در آن رواج پیدا کرده، اما هنوز محدودیت هایی برای مسافران وجود دارد و باید آنها را رعایت کنند. حتی در کلاب ها و دیسکوهای ایرانی دبی هم باید این قوانین را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. در ادامه 5 مورد از نکات مهمی که رعایت آنها ضروریست را آورده ایم:

  1. هرچند در اماکن و معابر عمومی دبی نباید لباس های خیلی باز بپوشید، اما پوشیدن لباس هایی مانند دامن کوتاه، مینی ژوپ، لباس کوتاه و از این دست موارد در کلاب ها مجاز است.
  2. اگر بیشتر از 21 سال سن داشته باشید می توانید از مشروبات الکلی در کلاب ها استفاده کنید.
  3. برخی از کلاب ها فقط با ارائه مدرک شناسایی بالای 25 سال اجازه ورود می دهند.
  4. اگر در کلاب ها مشروبات الکلی صرف کنید پس از آن حق رانندگی ندارید و اگر این اتفاق رخ دهد با مجازات سختی روبرو می شوید.
  5. اکثر کلاب های دبی از ساعت 10 شب شلوغ می شوند و پایان کار آنها هم حداکثر تا ساعت 3 بامداد خواهد بود.

۱۰ تا از محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه ایرانی در دبی

در این بخش می توانید با 10 تا از بهترین نایت کلاب های ایرانی در دبی آشنا شوید و آدرس و هزینه های مربوط به هر یک را بخوانید.

۱. دیسکو Haute

یکی از بهترین دیسکوهای ایرانی که طراحی شیک و مدرنی دارد، دیسکو ایرانی Haute در دبی است. این دیسکو با نورپردازی های خاص و موسیقی های شاد و ریتمیک به یکی از پاتوق های شبانه ایرانیان در دبی تبدیل شده است. اگر به دبی سفر کردید و دوست داشتید به شب زنده داری بپردازید این کلاب می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

۲. دیسکو Boudoir

دیسکو Boudoir یکی دیگر از نایت کلاب هایی است که خانواده های ایرانی و فارسی زبان معمولا آن را انتخاب می کنند. فضای این دیسکو خانوادگی تر از بقیه است و می توانید به همراه خانواده، همسر و یا نامزدتان به رقص و شادی بپردازید.

آدرس : Dubai Marine Beach Resort & Spa – Jumeirah St – Jumeirah – Jumeirah 1 – Dubai – United Arab Emirates

۳. دیسکو Drai’s

دیسکو Drai’s یکی دیگر از نایت کلاب های ایرانی است که برنامه های رقص و پایکوبی، شاد، موسیقی پرطرفدار، دی‌جی های معروف و نمایش های جذاب را برگزار می کند. این دیسکو هم با سکیوریتی قوی و امنیتی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای خوشگذرانی شما در طول شب باشد.

آدرس : Meydan Racecourse Grandstand – Dubai – United Arab Emirates

۴. کلوپ Blue Marlin Ibiza UAE

اگر به موسیقی الکترونیک و سبک جاز یا راک علاقه مند هستید و می خواهید برای شبگردی در دبی یکی از بهترین نایت کلاب های ایرانی را انتخاب کنید، کلوپ Blue Marlin Ibiza UAE می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. علاوه بر انواع نوشیدنی می توانید در این مکان به غذاهای خوشمزه و دسرهای متنوع دسترسی داشته باشید.

آدرس: Golden Tulip Al Jazira Hotels and Resort,off Sheikh Zayed road، Exit 399,Ghantoot – Abu Dhabi – United Arab Emirates

۵. کلوپ Zero Gravity

کلاب دیگری که از محبوب ترین کلاب های ایرانی دبی محسوب می شود، کلاب زیرو گرویتی نام دارد. این کلاب همانطور که از نامش پیداست قرار است حس بی وزنی و عدم وجود جاذبه را به شما القا کند که با فضا و دکوراسیون خود تا حدی در عملی کردن این موضوع موفق است. این دیسکو ترکیبی از کلاب ساحلی، بار و رستوران است که می توانید از تمام بخش های آن بهره مند شوید.

هزینه‌ی ورودی این کلاب برای روزهای هفته ۱۰۰ درهم و برای آخر هفته‌ها ۱۵۰ درهم است.

آدرس:  Dubai Marina, Skydive Dubai Drop Zone – King Salman Bin Abdulaziz Al Saud St – Dubai – United Arab Emirates

۶. Cavalli Club Dubai

کاوالی یکی دیگر از نایت کلاب های ایرانی دبی است که می توانید برای صرف نوشیدنی های الکلی در این شهر امارات متحده عربی به آن مراجعه کنید. علاوه بر نوشیدنی می توانید در طول جشن ها و پایکوبی های این کلاب به رقص و شادی بپردازید.

آدرس: Sheikh Zayed Rd – Trade Centre – Trade Centre 1 – Dubai – United Arab Emirates

۷. Trilogy

اگر علاوه بر دیسکو و برنامه های رقص و پایکوبی، به دنبال یک رستوران و کافه باکیفیت ایرانی در دبی هستید، دیسکو Trilogy می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. در این کلاب می توانید به انواع نوشیدنی ها، غذاها و موسیقی زنده دسترسی داشته باشید و یک شب به یاد ماندنی را رقم بزنید.

آدرس: 45MP+9FW – Souk Madinat Jumeirah – Dubai – United Arab Emirates

۸. باشگاه ایرانیان دبی (Iranian Club Dubai)

باشگاه ایرانیان دبی در خیابان out metha قرار گرفته و یکی از مجموعه های کامل گردشگری برای ایرانیان محسوب می شود. در این مجموعه علاوه بر کلاب و دیسکو، امکانات و خدمات دیگری مانند هتل، رستوران، اماکن ورزشی، فرهنگی و … نیز قرار گرفته است.

۹. دیسکو ایرانی سنکچری دبی

دیسکو سنکچری با دی‌جی های محبوب و معروف، موسیقی های ریتمیک و پرانرژی و مراسمات مخصوص رقص و پایکوبی به یکی از پاتوق های اصلی دبی برای گردشگران ایرانی تبدیل شده است. علاوه بر بخش مربوط به رقص، بخشی برای پذیرایی و بخشی هم برای فضای باز و قسمت اسموکینگ طراحی شده است.

۱۰. باشگاه پرسیس (Persis Club)

یکی دیگر از کلاب های ایرانی دبی باشگاه پرسیس است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد. این باشگاه در هتل متروپولیتان قرار دارد و هر شب از ساعت 10:30 شب تا 3 بامداد مراسم های جذاب و شادی را برگزار می کند. علاوه بر موسیقی و رقص می توانید از غذاها، نوشیدنی ها و دسرها لذت ببرید.

هزینه کلاب ‌های ایرانی در دبی

بحث دیگری که در این مطلب باید بررسی کنیم به هزینه های ورودی کلاب های ایرانی دبی مربوط می شود. شما برای وارد شدن به نایت کلاب ها هزینه ورودی بپردازید و این موضوع درباره باشگاه های شبانه ایرانی دبی هم صدق می کند. هزینه تمام مواردی که در این مطلب خواندید نسبت به موقعیت مکانی آنها و امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهند از 100 تا 500 درهم امارات متفاوت است.

کلام آخر

کلاب های شبانه ایرانی دبی کدامند؟ هزینه ورودی نایت کلاب های ایرانی دبی چقدر است؟ در این مطلب به هر دو سوال پاسخ دادیم و سعی کردیم با امن ترین و بهترین نایت کلاب های ایرانی به شما کمک کنیم تا در طول سفر به دبی، شبگردی های جذابی داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا