ایران گردی

عزل مسئول تکیه معاون‌الملک کرمانشاه به دلیل بی حجابی گردشگران

داریوش فرمانی روز شنبه 22 خرداد پس از حضور برخی گردشگران بدون رعایت شئونات اسلامی در محل اقامت نایب السلطنه کرمانشاه گفت: این گردشگران با حضور به موقع کارکنان اداره کل فرهنگی به خارج از مجموعه هدایت شدند. میراث موجود در منطقه و هشدارهای لازم .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه افزود: پس از اطلاع از این مشکل تاکید ویژه ای بر همکارانم داشتم و نظارت بر حضور گردشگران را افزایش دادم، مسئول را برکنار و حکم صادر کردم. دستورات لازم جهت رسیدگی به کلیه تخلفات و قصورها.

فرمانی با تاکید بر اینکه رعایت موازین اسلامی و قانونی کشور برای همه ما خط قرمز است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع در ساعات اوج سفر، افزایش تعداد پرسنل در شیفت کاری و نگهبانی از مجموعه ها در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد بدون حجاب و متخلف در اماکن و بناهای مذهبی ارائه نمی شود، از گردشگران خواست موازین اخلاقی و دینی را رعایت کرده و فرهنگ میزبان را رعایت کنند. مشاهده آثار تاریخی که بخشی از هویت آنها فرهنگی، تاریخی و مذهبی در استان کرمانشاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا