ایران گردی

تعطیلی اماکن گردشگری قزوین در روز سیزدهم فروردین

مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از تعطیلی موزه‌ها، آثار تاریخی، اماکن و واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره کل در سیزدهم فروردین ماه مصادف با روز طبیعت و سالروز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد.

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایلنا، علیرضا خزائلی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ماه مبارک رمضان، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن بیست و یکمین ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از سیزدهم فروردین، مجموعه دولتخانه صفوی و موزه های واقع در این مجموعه، قلعه الموت و سایر بناها و جاذبه های گردشگری تحت پوشش این اداره مشترک و سعدالعالم. مجموعه فرهنگی تاریخی سلطانه و منطقه نمونه گردشگری باراجین تعطیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در خصوص ساعات کار موزه و آثار تاریخی در شب های قدر افزود: موزه ها و بناهای تاریخی زیر مجموعه این اداره کل تا ساعت 17 شب های قدر و از ساعت 10 صبح فعال هستند. در شب‌های قدر، روزهای بعد از شب‌های قدر، صبح‌ها پذیرای گردشگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این روز به غیر از مجتمع های خدمات اجتماعی مستقر در محورهای اصلی، سایر مراکز پذیرایی عمومی بین راه ها و سفره خانه ها تعطیل بوده و خدماتی ارائه نمی کنند.

انتهای پیام/

تحریریه تودی تریپ

ما در تودی تریپ سعی می کنیم بهترین راهنمای سفر برای تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا