دانستنی های سفر

بهترین پارک ها برای چادر زدن در تهران بدون ممنوعیت!

بهترین پارک های تهران برای چادر زدن بدون ممنوعیت کدامند؟ در شهر تهران به عنوان پایتخت کشور پارک های متعدد و متنوعی وجود دارد که هر کدام از آنها امکانات تفریحی زیادی هم دارند. اما آیا می توانیم در همه پارک های تهران چادر بزنیم و اسکان داشته باشیم؟ گاهی اوقات مسافران قصد اسکان و چادر زدن در پارک های تهران را دارند، اما گاهی خود مردم تهران برای مدت زمان کوتاهی که در پارک برای تفریح حضور دارند می خواهند چادر برپا کنند. تقریبا تمام پارک های تهران با چادر زدن موقت مشکلی ندارند، اما در بسیاری از پارک ها با موضوع اسکان و چادر زدن برای یک شبانه روز یا بیشتر مخالف هستند. در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم بهترین پارک ها برای چادر زدن در تهران بدون ممنوعیت را معرفی کنیم.

پارک های مجاز چادر زدن تهران

چادر زدن در پارک های تهران به زمان هم بستگی دارد. به عنوان مثال در روزهای اعیاد نوروز اکثر پارک ها اجازه برپایی چادر را به مسافران می دهند اما این موضوع در دیگر روزهای سال ممنوع است. همچنین در روز 13 بدر هم مسافران و گردشگران می توانند در بوستان های مختلف چادر برپا کنند. در ادامه قصد داریم بهترین پارک های تهران که در روزهای معمولی سال هم اجازه برپایی چادر در آنها را دارید معرفی کنیم.

چادر زدن در پارک جنگلی لویزان

پارک های جنگلی از بهترین لوکیشن های تهران برای برپایی چادر محسوب می شوند. پارک جنگلی لویزان در شمال شرق تهران قرار گرفته و موقعیت مناسبی برای چادر زدن در تهران دارد.

چادر زدن در پارک ملت تهران

بوستان ملت یکی از بزرگترین پارک های تهران محسوب می شود که در گذشته بدون اجازه هم می توانستید در آن چادر برپا کنید و اسکان داشته باشید. اما در حال حاضر برای انجام این کار باید هماهنگی های لازم با حراست پارک و نیروهای انتظامی را داشته باشید و پس از اخذ مجوز چادر برپا کنید.

چادر زدن در پارک چیتگر

پارک جنگلی چیتگر در غرب تهران قرار گرفته و در روزهایی مثل 13 بدر به راحتی و بدون کسب اجازه هم می توانید چادر بزنید و از موقعیت این پارک لذت ببرید. اما اگر در روزهای عادی قصد چادر زدن در چیتگر را داشته باشید باید با حراست این پارک هماهنگی های لازم را داشته باشید.

آیا چادر زدن در پارک های تهران ممنوع است؟

همانطور که گفتیم در اکثر پارک های تهران شما اجازه اسکان و برپایی چادر را نخواهید داشت. به عنوان مثال دریاچه خلیج فارس، پل طبیعت، پارک نهج البلاغه، جوانمردان، ساعی و پارک جمشیدیه اجازه اسکان را به شما نخواهند داد.

سخن پایانی

در کدام پارک های تهران می توانیم چادر بزنیم؟ این یکی از سوالات پرتکرار مسافرانی است که قصد اسکان در تهران را دارند و با توجه به هزینه های بالای مسافرخانه و هتل در تهران ترجیح می دهند در پارک ها چادر بزنند. در این مطلب از تودی تریپ به بررسی این موضوع پرداختیم و بهترین پارک های تهران برای چادر زدن را معرفی کردیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا