رستوران گردی

بهترین رستوران های پاسداران + آدرس و تصاویر

پاسداران یکی از محله های شمال شرق تهران محسوب می شود که رستوران های باکیفیت و لوکسی را در خود جای داده است. البته در کنار این رستوران ها، فست فودها و رستوران های اقتصادی هم وجود دارد که می توانید غذای باکیفیت اما ارزان قیمت میل کنید. رستوران گردی در این روزها به یکی از تفریحات اصلی جوانان تبدیل شده است به همین دلیل هم در این مطلب از تودی تریپ به معرفی بهترین رستوران های پاسداران می پردازیم.

بهترین رستوران پاسداران

در پاسداران می توانید رستوران های با دکوراسیون متفاوت ببینید که شاید برخی از آنها سلیقه شما نباشد. البته اکثر این رستوران ها فضای مدرن و مینیمال دارند اما برخی از آنها هم از دکوراسیون کلاسیک و ساده استفاده کرده اند. در ادامه با 8 رستوران برتر در پاسداران آشنا می شوید.

۱- کافه رستوران کاپیتان لانژ

رستوران کاپیتان لانژ یکی از بهترین رستوران های پاسداران در شرق تهران محسوب می شود که خوراک های بین المللی هم در منوی خود جای داده است. کیفیت غذای این رستوران با توجه به نظرات مردم تایید شده است و اکثر مشتریان از کیفیت و کمیت غذا راضی بوده اند.

این رستوران که در نگارستان دهم پاسداران قرار گرفته یک کافه رستوران محسوب می شود که در کنار غذاهای کامل به عنوان وعده اصلی، غذاهای میان وعده، دسر و نوشیدنی هم برای شما سرو می کند. در روزهای گرم و سرد سال می توانید در بخش کافه کاپیتان لانژ از نوشیدنی های باکیفیت و بی نظیر این مجموعه لذت ببرید.

اطلاعات تماس

۲- رستوران لئون پاسداران

رستوران لئون پاسداران یکی دیگر از رستوران های باکیفیتی است که منوی کامل و متنوعی دارد. از این رستوران که فضای دلنشین و خودمانی دارد می توانید برای قرارهای دوستانه و کاری خود استفاده کنید. رستوران های لاکچری متعددی در تهران وجود دارد که رستوران لئون هم یکی از آنها محسوب می شود. این کافه رستوران با ارائه انواع غذاهای بین المللی و ایرانی به محبوب ترین کافه رستوران شرق تهران تبدیل شده است. از جمله ویژگی های این مکان هم می توان به رفتار خود پرسنل و کیفیت خوب و راضی کننده غذاها و نوشیدنی ها اشاره داشت.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران خیابان پاسداران، نبش خیابان بهستان هشتم، پلاک ۱، ساختمان ابتین طبقه هفتم
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۷۹۱۲۱۹
  • پیج اینستاگرام: leon.1960

۳- رستوران باگت پاسداران

رستوران باگت از رستوران های متفاوت پاسداران به شمار می رود که به تازگی هم تاسیس شده است. به همین دلیل هم قیمت های رقابتی و اقتصادی این رستوران باعث جذب مشتریان زیادی شده است. با توجه به این موضوع اگر به دنبال رستوران ارزان قیمت در پاسداران هستید، “باگت” می تواند انتخاب ایده آلی محسوب شود.

منوی متنوع این رستوران انواع غذاهای فست فودی، ایتالیایی و ایرانی را در کنار دسرها و نوشیدنی های خاص را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال تجربه دکوراسیون و طعم های جدید هستید رستوران باگت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

اطلاعات تماس

  • آدرس: پاسداران، بالاتر از برج سفید، نبش بوستان دهم
  • تلفن: ۰۲۱۷۴۰۵۲۱۹۹
  • پیج اینستاگرام: bgtfood

۴- رستوران جنارو پاسداران

یکی دیگر از رستوران های خوب پاسداران، “جنارو” است که از نام آن هم می توانید متوجه شوید با یک رستوران باکیفیت ایتالیایی طرف هستید. جنارو اولین رستوران ایتالیایی در پاسداران تهران محسوب می شود که انواع و اقسام غذاهای مدیترانه ای را به همراه خوراک های ایتالیایی و نوشیدنی های خاص و خوشمزه در اختیار شما قرار می دهد. برای تجربه یک طعم لذت بخش و منحصر به فرد پیشنهاد می کنیم رستوران جنارو را انتخاب نمایید.

عده زیادی به دنبال رستوران هایی هستند که فاصله صندلی ها از یکدیگر زیاد باشد و در فضایی آرام و لاکچری غذای خود را میل کنند. رستوران جنارو از جمله این مکان هاست که وعده های ناهار و شام را برای شما سرو می کند. این مکان همیشه مورد توجه گردشگران خارجی هم بوده است.

اطلاعات تماس

  • آدرس: پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدار فرد، نبش کوچه لنکران
  • تلفن: ۰۲۱۷۴۰۵۲۱۵۴
  • پیج اینستاگرام: gennaro_restaurants

۵- رستوران سلیم ۴۷ پاسداران

رستوران 47 یا سلیم 47 یکی از مکان های زیبا با دکوراسیون مینیمال در پاسداران محسوب می شود که ویژگی منحصر به فردی دارد. این ویژگی تغییر منوی رستوران با توجه به هر فصل است. در واقع شما می توانید در هر فصل با یک منوی متنوع و پر و پیمان از انواع غذاها و نوشیدنی ها روبرو شوید. برای معرفی این رستوران ابتدا نظرات مشتریان را مطالعه کردیم که اکثر آنها از این مجموعه راضی بوده و از کیفیت غذاها و نوشیدنی ها تعریف کرده اند.

در این مجموعه می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را میل کنید. از جمله بهترین خوراک های رستوران 47 می توان موارد زیر را نام برد:

  • سالاد قفقازی
  • سالاد سزار با مرغ گریل
  • سالاد سزار مرغ سوخاری
  • سالاد خلال سبزیجات
  • سالاد لبنانی

اطلاعات تماس

۶- کافه رستوران آدُر

یکی دیگر از کافه رستوران های برتر پاسداران، کافه رستوران آدُر نام دارد که نحوه ارائه خدمات آن همیشه مورد اقبال قرار گرفته است. سرعت و دریافت سفارشات به نحوی انجام می شود که کمتر کسی بیش از 10 دقیقه منتظر سفارش خود می ماند و خیلی سریع غذا یا نوشیدنی خود را با بهترین کیفیت دریافت می کند.

ترکیب کردن کافه و رستوران می تواند منوی جذاب تر و متنوع تری را در اختیار مشتریان قرار دهد که این کافه رستوران به خوبی این امر را انجام داده است. در آدُر می توانید انواع سالادها، غذاهای استیکی، غذاهای ایرانی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های خنک و گرم میل کنید.

اطلاعات تماس

  • آدرس: پاسداران، رز
  • پیج اینستاگرام: ador_restaurant

۷- فست فود چیکن پاسداران

مرغ سوخاری به یک غذای محبوب در بین مردم تبدیل شده است تا حدی که رستوران های زیادی به صورت تخصصی فقط مرغ سوخاری و یا چیکن استریپس سرو می کنند. در فست فود چیکن علاوه بر مرغ سوخاری و انواع غذاهای مربوط به آن، پیتزا و ساندویچ های متنوعی را سفارش دهید. پیتزا هالوپپر هم از محبوب ترین پیتزاهای این مجموعه است که طبق نظرسنجی ها اکثر مشتریان از کیفیت آن رضایت داشته اند. افرادی که عاشق سالاد سزار و یا انواع سالادها هستند هم می توانند روی این فست فود حساب باز کنند.

اطلاعات تماس

  • آدرس: پاسداران، گلستان ۳، پلاک ۱۳۰
  • پیج اینستاگرام: pasdaran_fried_chicken

۸- بلک برگر پاسداران

برگربازهای حرفه ای معمولا به دنبال فست فود یا کافه رستورانی هستند که از برگرهای باکیفیتی برخوردار باشند. بلک برگر پاسداران از بهترین رستوران های شرق تهران محسوب می شود که همه مشتریان از برگرهای آن رضایت داشته اند. نان های برگر این کافه رستوران رنگی است و همین موضوع هم باعث جذب مشتریان بیشتر می شود. البته که طعم نان ها آنقدر متفاوت نیست اما میل کردن این نوع برگر می تواند تجربه جدید و جالبی برای شما باشد.

تنوع برگرهای این رستوران از نقاط قوت آن می باشد که بلک برگر را به یک برند حرفه ای در طبخ برگر تبدیل کرده است. همچنین تنوع در سس های برگر هم به قدری است که احتمالا نمی دانید از کدام سس برای ساندویچ خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس

سخن پایانی

بهترین رستوران های پاسداران کدامند؟ در این مطلب سعی کردیم 8 مورد از برترین فست فودها، کافه رستوران ها و رستوران های ایرانی پاسداران را به شما معرفی کنیم. برای معرفی این موارد تحقیقات لازم را از منابع مختلف انجام داده ایم و با توجه به نظرات مشتریان این رستوران ها این موارد را به شما معرفی کرده ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا