اخبار گردشگری

بلیط اتوبوس وان به استانبول ۱۴۰۳ چقدر است؟

بلیط اتوبوس وان به استانبول چقدر است؟ وان و استانبول هر دو از شهرهای توریستی ترکیه محسوب می شوند که البته از نظر تفریحات، جاهای دیدنی و هزینه ها بسیار متفاوت هستند. وان یکی از شهرهای مرزی ترکیه و ایران است که با توجه به هزینه های پایین سفر به این شهر مردم ایران از این سفر استقبال بیشتری می کنند. شما می توانید از شهر وان به استانبول سفر کنید که در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم هزینه این سفر با اتوبوس را بررسی کنیم.

 

هزینه سفر از وان به استانبول ۱۴۰۳

شهر وان یکی از شهر‌های مورد علاقه ایرانیان است. دلیل علاقه زیاد هموطنان ما به این شهر ترکیه این است که هم نزدیک‌ترین شهر ترکیه به ایران است و هم تورهای زمینی جذابی دارد. تور زمینی با اینکه سفر را طولانی‌تر می‌کند اما لذت بردن از مسیر باعث می‌شود سفری بسیار دلچسب داشته باشید. زمانی که به صورت زمینی به وان سفر کردید، شاید قصد داشته باشید سری هم به شهر زیبای استانبول بزنید. به همین منظور در ابتدا باید بلیط وان به استانبول را تهیه کنید تا با پرواز مستقیم به این شهر سفر کنید. شما می‌توانید بلیط هواپیما وان به استانبول را به راحتی به صورت آنلاین تهیه کنید.

بنابراین دیگر لازم نیست نگران تهیه بلیط هواپیما استانبول در شهر وان باشید یا به مکان خاصی در آنجا مراجعه کنید. یک نکته تکمیلی اینست که چون سفر وان به استانبول، یک سفر داخلی در کشور ترکیه به شمار می‌رود، تقریبا همه پروازهای این مسیر، توسط ایرلاین‌های ترکیه‌ای مثل ترکیش ایرلاین، پگاسوس و آنادولوجت انجام می‌شود.

 

قیمت بلیط اتوبوس وان به استانبول

شهر وان یکی از شهرهای کشور ترکیه است که ایرانیان زیادی را به سوی خود جلب کرده است، وان علاوه بر داشتن جاذبه های توریستی زیاد، به علت نزدیکی به ایران و ارزان بودن سفر از وان به سایر شهرهای ترکیه به خصوص با اتوبوس، بسیار مود توجه ایرانیان قرار گرفته است. از وان به شهرهای مختلفی از ترکیه اتوبوس وجود دارد، لیست این شهرها، قیمت اتوبوس ها و مدت زمان سفر خدمت شما ارئه میشود:

از وان به استانبول؛ مقصد پرطرفدار ترکیه، اتوبوس بین شهری وجود دارد. اتوبوس وان به استانبول در ساعت های 9، 10، 11، 13، 14 و 15 حرکت میکند. قیمت اتوبوس وان به استانبول 570 لیر است و مدت زمان مسافرت 26 ساعت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا