اخبار گردشگری

آخرین وضعیت ایرانی‌های بازمانده در عربستان

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا، غلامرضا رضایی درباره آخرین وضعیت اقامت زائران ایرانی در عربستان توضیح داد: دو زائر ایرانی همچنان در عربستان زندانی هستند. ما با آنها در تماس هستیم و پیگیری ها از سوی سفارت، کنسولگری و سازمان حج و زیارت ایران در عربستان در حال انجام است و عربستان قول مساعد داده است که به زودی آزاد می شوند و روند دادگاه نیز در حال انجام است.

وی درباره دو زائری که در بیمارستان های عربستان بستری شده اند، گفت: طبق نظر پزشکان، این دو زائر صلاحیت بازگشت به کشور را ندارند و زمانی که شرایط پایداری پیدا کردند و پزشکان اجازه دادند، بلافاصله به ایران منتقل می شوند، اما در لحظه ای که از نظر جسمی بیمار هستند. آنها واجد شرایط انتقال به ایران نیستند و تحت مراقبت و درمان هستند.

معاون سازمان حج و زیارت در تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای عمره با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود ثبت نام بعد از ماه محرم آغاز می شود، بیان کرد: منتظر هستیم تا مقدمات از سوی سازمان هواپیمایی و زمانی که پروازها اجازه می دهد انجام شود. دریافت شده، در خصوص زمان و هزینه سفر عمره به اطلاع روابط عمومی سازمان حج و زیارت خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا